Gå til innhold

Kondom som sprekker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Under samleie sprakk kondomen og vi tok den av og byttet med en gang, og jeg tror ikke gutten kom, er det krise? Har IKKE lyst til å bli gravid!!

Anonymous poster hash: cdec8...15a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eldstemann her ble til på grunn av sprukket kondom. Ta en angrepille asap om det ikke har gått for lang tid.

Anonymous poster hash: a64f5...2f7
Skrevet

Gikk sikkert bra siden han ikke har fått utløsning.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye erfaring med kondomer og ingen av mine har sprukket. Hvordan klarer dere det? Anonymous poster hash: 24cc2...83e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye erfaring med kondomer og ingen av mine har sprukket. Hvordan klarer dere det?

Anonymous poster hash: 24cc2...83e

Jeg aner ikke hvordan den sprakk, men vi var midt i samleie.

Skrevet

Gikk sikkert bra siden han ikke har fått utløsning.

Det er elementær seksualkunnskap at det at han ikke hadde fått utløsning ikke er noen garanti. Når mannen blir opphisset skilles det ut væske fra prostata, og denne kan inneholde sædceller.

Dermed bør TS ta en angrepille hvis hun ikke vil bli gravid.

• Liker 1
Skrevet

Det er elementær seksualkunnskap at det at han ikke hadde fått utløsning ikke er noen garanti. Når mannen blir opphisset skilles det ut væske fra prostata, og denne kan inneholde sædceller.

Dermed bør TS ta en angrepille hvis hun ikke vil bli gravid.

joda, men med kondom som sprakk uten utløsning? Trur sjansene er minimale.

Gjest alegria
Skrevet

Under samleie sprakk kondomen og vi tok den av og byttet med en gang, og jeg tror ikke gutten kom, er det krise? Har IKKE lyst til å bli gravid!!

Det er jo fullstendig umulig for oss å vite. Ta en angrepille. Man er aldri helt sikker selvom mannen ikke hadde utløsning.

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

joda, men med kondom som sprakk uten utløsning? Trur sjansene er minimale.

Siterer anonymbruker du siterte til "Det er elementær seksualkunnskap at det at han ikke hadde fått utløsning ikke er noen garanti."

Skrevet

Siterer anonymbruker du siterte til "Det er elementær seksualkunnskap at det at han ikke hadde fått utløsning ikke er noen garanti."

Sjansene er minimale skrev jeg. Man har ingen garanti med p-piller heller.

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Sjansene er minimale skrev jeg. Man har ingen garanti med p-piller heller.

Nettopp. Sjangsene er minimale (ikke umulig) , hvilket vil si at det er fult mulig det kan skje. :) Ts burde ta angrepille for sikkerthetsskyld.

AnonymBruker
Skrevet

Vil man kunne kjenne det når kondomet sprekker/har sprukket? Jeg går nemlig ikke på p-piller av forskjellige grunner, og er alltid bekymret for at kondomet har sprukket...

Anonymous poster hash: 71e96...2b5
AnonymBruker
Skrevet

dytt

Skrevet (endret)

Vil man kunne kjenne det når kondomet sprekker/har sprukket? Jeg går nemlig ikke på p-piller av forskjellige grunner, og er alltid bekymret for at kondomet har sprukket...

Når kondomet sprekker vil du kjenne det som er stort monster slipper seg løs inni deg. Har hørt det kjennes ut som noen stapper en brannslange inn der på full guffe!

Fra spøk til revolver; nei du vil sikkert ikke kjenne at kondomet sprekker, så sant ikke fitta di har værhår som en katt.

Endret av Mystico
Skrevet

Jeg har mye erfaring med kondomer og ingen av mine har sprukket. Hvordan klarer dere det?

Anonymous poster hash: 24cc2...83e

Det er mulig, skjedde meg og eksen en gang også. Aner ikke hvorfor, vi brukte kondomer over flere år. Kan være kondomen da, en liten rift eller noe. Eller at det går litt hardt for seg. Evt. en kombinasjon.

Skrevet

Man ser det etterpå, dersom den sprekker skikkelig. Er man veldig paraniod, så kan man sjekke med å fylle med vann før man kaster den - om det er en rift eller noe. Upraktisk og tungvint, men da er man sikker i hvert fall. De fleste kaster den vel bare rett i søpla eller på gulvet tenker jeg, uten å gjøre noe mer med saken. Ofte er det jo mørkt i tillegg, så man KAN bli gravid med kondom. Men det er svært sjeldent. Det beste er nok uansett å gå på p-piller i tillegg, dersom det er krise å bli gravid.

Skrevet (endret)

Så vanskelig å sjekke kondomet i ettertid er det da virkelig ikke. Fyll den med vann i ettertid/blås den opp. For min del sjekker jeg mens den fremdeles er på kuken. Har den sprukket så er det som regel ganske enkelt å se.

Endret av Timza
Skrevet

Når kondomet sprekker vil du kjenne det som er stort monster slipper seg løs inni deg. Har hørt det kjennes ut som noen stapper en brannslange inn der på full guffe!

Fra spøk til revolver; nei du vil sikkert ikke kjenne at kondomet sprekker, så sant ikke fitta di har værhår som en katt.

Jeg merker godt om den sprekker. Den revner jo på neste støt, penishodet trykker seg frem og plastikken samler seg rundt skaftet. Trengs ingen værhår for å kjenne det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...