AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Noen som har vært der og har noe å fortelle? Bra, dårlig, opptur, nedtur osv? Anonymous poster hash: 701c7...eeb
kguago Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Varmt, støvete, bråkete, folksomt, men også spennende, koselig og med masse interessante severdigheter. Anbefales absolutt!
Gjest Sfl Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Athen er fantastisk! :D Snille mennesker, god mat, spennende opplevelser. Har vært der 3 ganger. Akropolis er et must og gjerne Lycabetos også. (fjelltopp med utsikt over byen) Bydelen Plaka må man absolutt besøke. Anbefaler Amalia hotell som ligger ved Syntagmaplassen. Greit med shopping. Ermou gate er å anbefale Hvis dere er der lenge, kan dere ta en båttur ut til en øy i nærheten. Åh, lengter tilbake...
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Ok, jeg har en bekjent som bor der som jeg kan bo hos, derfor valget mitt er på Athen. Men jeg har igrunn ikke hørt så mye fra andre om å dra til sleve Athen, siden de fleste drar til øyene. Samtidig som jeg ser for meg at det kanskje er en litt annerldes opplevelse å dra når man bor hos lokale. Anonymous poster hash: 701c7...eeb
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Veldig fint, men veldig varmt der midt på sommeren. Var oppi 40 grader. De har mye fint attraksjoner, men det visste du vel allerede. Ja hehe klart. Det jeg lurte mer på var vel kansje stemningen, atmosfæren, dynamikken? Personlig når jeg reiser så liker jeg det å bare sitte på en utenførs cafe typ, og suge til meg inntrykk og se på folk, livet. Anonymous poster hash: 701c7...eeb
juliane Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Jeg reiser til Athen i morgen faktisk. Ren tilfeldighet at det ble Athen, vi fant ut i helga at vi ville reise bort denne langhelga, og Athen var den byen vi fikk flybilletter til til en ok pris. Kanskje dere som har vært der har et godt tips til en restaurant med god mat og litt romantisk stemning? Trenger ikke være superbillig, selv om det også er helt greit!
Hecubaa Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Athen er fantastisk! Anbefaler (selvfølgelig) å se Akropolis med Parthenontempelet, og parlamentet der vaktskiftet er særdeles kult å få med seg (sjekk youtube for teaser). Vi tok også en tur med taubane opp til en del av Athen som het Kolonaki og som var litt "finere" enn resten av byen. Hvis du skal være der flere dager vil jeg også anbefale en såkalt saronisk cocktail, som er en båttur som stopper innom tre av de saroniske øyene; Hydra, Poros og Aegina.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Bilett bestilt! Anonymous poster hash: 701c7...eeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå