AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Hei. Jeg har en veldig god FF, og vi funker bra på ALLE måter. Alltid koselig sammen, ler masse, alt er dramafritt, og vi er på samme bølgelengde når det gjelder å holde det hot - men platonisk. Men. Han har fortalt meg at han har herpes. Og at han kan kjenne det litt før han får utbrudd og vil derfor si ifra på forhånd når neste runde kommer. Jeg takknemmelig for at han fortalte det, men alikevel skeptisk med tanke på smitte. Tenk om han ikke oppdager det i tide? Om det hadde vært en potensiell kjæreste hadde jeg selvfølgelig ikke latt det være noen hindring. Men vi har tross alt ikke noen lang fremtid sammen - er det da verdt å fortsette hvis jeg kan få herpes med på lasset? :/Anonymous poster hash: f49f4...2be 1
Gjest Evel Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Gud, kan dere ikke slutte med å bruke sammendraget FF??? Jeg tror alltid at det er snakk om en viss blogg da! Som svar: Bør du ikke bruke kondom alltid? Og unngå kyssing hvis det er utbrudd på munn? 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Gud, kan dere ikke slutte med å bruke sammendraget FF??? Jeg tror alltid at det er snakk om en viss blogg da! Som svar: Bør du ikke bruke kondom alltid? Og unngå kyssing hvis det er utbrudd på munn? Bruker kondom. Men dette dreier seg om munnen. Og jeg kommer selvfølgelig ikke til å kysse han når han har utbrudd, men man kan vel ikke være sikker på at ikke det er et lite munnsår som ligger å lurker?Anonymous poster hash: f49f4...2be
Savannah Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Åja, det dreier seg om munnen! Jeg trodde du mente underlivet. Slapp av, aner du hvor mange som har munnherpes? Det er et betydelig antall. Noen får aldri utbrudd, andre får det ofte. Slik jeg forstår det er det veldig lett å kjenne når det skal komme. Skjønner ikke at det her var noe verdt å nevne engang, det er bare å holde seg unna kyssing når man har utbrudd.
Gjest Evel Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Bruker kondom. Men dette dreier seg om munnen. Og jeg kommer selvfølgelig ikke til å kysse han når han har utbrudd, men man kan vel ikke være sikker på at ikke det er et lite munnsår som ligger å lurker?Anonymous poster hash: f49f4...2be Noen har ofte utbrudd, andre har bare en sjelden gang. Kanskje du bør spørre han ut om hvordan det er i hans tilfelle.
Britt Banditt Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Herregud. Munnherpes bare.. Jeg har lest at 80% av alle har det latent i kroppen. Sannsynligvis er du allerede smittet. Det er ikke en kjønnssykdom..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Åja, det dreier seg om munnen! Jeg trodde du mente underlivet. Slapp av, aner du hvor mange som har munnherpes? Det er et betydelig antall. Noen får aldri utbrudd, andre får det ofte. Slik jeg forstår det er det veldig lett å kjenne når det skal komme. Skjønner ikke at det her var noe verdt å nevne engang, det er bare å holde seg unna kyssing når man har utbrudd. Ops, jeg trodde det sto i tittelen!!!!! Men er det noen som har blitt smittet/smittet andre utenfor utbruddstiden? Vet at mange har munnherpes, men i og med det ikke er en potensiell kjæreste blir terskelen litt høyere for å ville utsette meg selv for smitte..Anonymous poster hash: f49f4...2be 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Herregud. Munnherpes bare.. Jeg har lest at 80% av alle har det latent i kroppen. Sannsynligvis er du allerede smittet. Det er ikke en kjønnssykdom.. Så hvis du hypotetisk sett hadde hatt en FF med herpes, så hadde du ikke tenkt noe over det?Anonymous poster hash: f49f4...2be 1
Britt Banditt Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Så hvis du hypotetisk sett hadde hatt en FF med herpes, så hadde du ikke tenkt noe over det?Anonymous poster hash: f49f4...2be Nei, det hadde jeg ikke brydd meg om. Nå har jeg det selv, har hatt det siden jeg var barn, og har aldri tenkt på å fortelle det til noen partnere. Har kanskje utbrudd maks en gang i året, og kysser såklart ikke på noen da. Men det blir fort borte igjen da, hvis man behandler det.
Gresshoppa Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 Det tok laaang tid før jeg skjønte at "FF" ikke var "Fotballfrue", men "fuck friend"
Savannah Skrevet 27. mai 2014 #12 Skrevet 27. mai 2014 Ops, jeg trodde det sto i tittelen!!!!! Men er det noen som har blitt smittet/smittet andre utenfor utbruddstiden? Vet at mange har munnherpes, men i og med det ikke er en potensiell kjæreste blir terskelen litt høyere for å ville utsette meg selv for smitte..Anonymous poster hash: f49f4...2be Eksen min hadde munnherpes som kom 2-3 ganger i året. Han kjente det med en gang det kom, så jeg tror ikke det kan ligge og luske like under overflaten og potensielt smitte deg, nei.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #13 Skrevet 27. mai 2014 Nei, det hadde jeg ikke brydd meg om. Nå har jeg det selv, har hatt det siden jeg var barn, og har aldri tenkt på å fortelle det til noen partnere. Har kanskje utbrudd maks en gang i året, og kysser såklart ikke på noen da. Men det blir fort borte igjen da, hvis man behandler det. Sant. Vil bare helst ikke ende opp med 2-3 utbrudd i året selv.Anonymous poster hash: f49f4...2be 1
Britt Banditt Skrevet 27. mai 2014 #14 Skrevet 27. mai 2014 Sant. Vil bare helst ikke ende opp med 2-3 utbrudd i året selv.Anonymous poster hash: f49f4...2be Du gjør ikke det så lenge dere ikke kysser mens han har det. Man merker at det kommer.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #15 Skrevet 27. mai 2014 Faren her er vel hvis han slikker deg nedentil rundt et utbrudd eller under et utbrudd, så kan du få herpes 1 i underlivet.. Anonymous poster hash: 1da26...a51 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #16 Skrevet 27. mai 2014 Han skal ha kredit for at han er ørlig. Men jeg hadde aldri i verden risikert en kronisk kjønnssykdom for en FF. For en kjæreste jeg var glad i, ja, men ikke en FF. Herpes kan smitte utenom utbrudd (i enkelte tilfeller), dessuten er det veldig smittsomt om han har et lite utbrudd han ikke skulle merke. Om han hadde gptt på antiviral medisin (Valtrex), så kunne smittsomheten vært sterkt redusert. Ellers - bruk kondom (selv om det kan smitte på de hudområdene kondomet ikke dekker).Anonymous poster hash: 8df84...bfe
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #17 Skrevet 27. mai 2014 Ops, jeg trodde det sto i tittelen!!!!! Men er det noen som har blitt smittet/smittet andre utenfor utbruddstiden? Vet at mange har munnherpes, men i og med det ikke er en potensiell kjæreste blir terskelen litt høyere for å ville utsette meg selv for smitte..Anonymous poster hash: f49f4...2be Det er 80 % sjanse for at du allerede er smittet (uten å vite det). I så fall har du utviklet antistoffer, og dette vil beskytte mot smitte av munnherpes i underlivet. Du kan ta en. Blodprøve for å sjekke dette (selv om mange fastleger ikke har føtt med seg dette av en eller annen merkverdig grunn). Trodde du mente genital herpes (type 2), og dette er ofte hissigere enn type 1.Anonymous poster hash: 8df84...bfe
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #18 Skrevet 27. mai 2014 Eksen min hadde munnherpes som kom 2-3 ganger i året. Han kjente det med en gang det kom, så jeg tror ikke det kan ligge og luske like under overflaten og potensielt smitte deg, nei. Dessverre så kan det det. Det er sånn folk blir smittet. Svært få har sex med en med svære herpessår på munn eller underliv...Anonymous poster hash: 8df84...bfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå