Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #1 Del Skrevet 20. juni 2002 hei.. hvordan er det hvis man må utsette et lån for en måned pga dårlig råd - har ikke fått oppspart feriepenger fra i fjord og er nyansatt i en bedrift som der alle må ta ferie. er det neon som har utsatt et lån ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. juni 2002 #2 Del Skrevet 20. juni 2002 Ja, da jeg hadde lån, lå det i avtalen min at jeg kunne hoppe over to avdrag i året. Men det var i avtalen som sagt. Det beste du kan gjøre er å ta kontakt med banken din, eller der du har lån, og høre hva de kan gjøre for deg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2002 #3 Del Skrevet 20. juni 2002 I min bank er de også positive til sånne ting. Vi kan ta et par måneder avdragsfitt e.l. Men dette kommer an på banken. Jeg vil tro at de setter pris på at du sier i fra i stedet for å ikke betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå