Gå til innhold

Hvor ofte tar du sol?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

www.MessenTools.com-Hot-cama-solar.gif

Anonymous poster hash: 7f384...f86
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Morgen og kveld ifm tannpussen.

Anonymous poster hash: 0d174...801
  • Liker 1
Skrevet

Helt uregelmessig. Det kan bli to ganger på én uke for at det deretter går 2-3 måneder til neste gang.

Skrevet

Tar bare sol på våren for å få et grunnlag til sommern. Blir så lett solbrent hvis jeg ikke tar litt sol på forhånd, i tillegg til at det er skikkelig stygt å gå ut med kritthvite ben på de første soldagene :fnise:

Pleier å starte med å ta sol annenhver dag frem til jeg har oppnådd den fargen jeg vil ha, deretter tar jeg sol ca to ganger i uka for å vedlikeholde fargen min, frem til det blir såpass varmt ute at jeg heller kan sole meg på stranda :)

Gjest Emera
Skrevet

Aldri. Jeg klarer bare ikke de solariene.

Skrevet

Har perioder jeg tar annenhver dag i en lang periode (kanskje 1-2 uker, jeg vet, mye) og andre ganger, som nå, så kan det ta flere måneder imellom. Har ikke tatt sol siden påske nå.

Skrevet

En gang i uken

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tar det før fargen forsvinner, altså hvor ofte bør man ta sol for å beholde fargen? Bør man skrubbe seg godt før man tar det for å få jevn farge?

Anonymous poster hash: c8baa...46e
Skrevet

aldri, sluttet med det da jeg var 20... vil ikke ha kreft og rynker... bruker selbruningskrem da :)

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Bestemte meg for å aldri mer ta sol for noen år siden, fordi jeg er redd for rynker og kreft, og også fordi det koster mye penger og jeg synes solariumene er litt uhygieniske. Vil heller være bleik :biggrin:

Anonymous poster hash: 30ad6...9c4
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tatt det, og tror ikke jeg kommer til å ta heller. Frister lite, rett og slett.

Anonymous poster hash: ac6be...aa7
Gjest Heartbeat
Skrevet

Helt uregelmessig. Det kan bli to ganger på én uke for at det deretter går 2-3 måneder til neste gang.

Samme her, men ofte bare tar jeg litt før sommeren for å få grunnfarge. Og opprettholder fargen med å ta 1-2 ganger uken. Tar ikke i vinterhalvåret da :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Deer
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Synes blek hud er finest.

Anonymous poster hash: a5c9d...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...