Gå til innhold

Erfaringer med merket "casall" og str. ++ ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har sett på noen trenings/fritidsbukser fra casall. Synes det er mye fint derfra, selv om prisene er litt vel stive. Lurte på om noen hat erfaringer med klærne fra casall med tanke på kvalitet ift. pris?

Jeg blir nødt til å bestille fra nettet så får ikke prøvd først, lurer derfor på om størrelsene er særskilt små eller store evt.?

Blir glad for alle innspill :)

Anonymous poster hash: da235...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns kvaliteten ofte er bra, selv om jeg har opplevd at noen sorte bukser har falmet litt vel fort. Jeg pleier å kjøpe min normale størrelse.



Anonymous poster hash: fc88c...3c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er veldig små i størrelsen. Bruker som regel small i topper, men i disse kunne jeg hatt large. Synes dessuten at prisen er litt stiv. Foretrekker treningsklær fra Nike eller Pierre Robert.



Anonymous poster hash: d0a70...3b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Casall sculpture tights. Har nå 3 stk og jeg elsker de. Jeg bruker normalt 42 i bukse, men måtte ned en strl på disse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del trenings- og fritidsklær fra Casall. Alt har tålt mange vask, bruker det mye så regner det som god kvalitet og masse valuta for pengene! Det jeg har fra Casall har vært normalt i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...