Gå til innhold

Hjelp! Pstav plassert feil!(?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg var på helsestasjon for unge i dag og fikk satt inn pstav. Men hun som gjorde satt den inn foran på armen? Oppå bicepsen! Var helt sikker på at den skulle settes på innsiden av overarmen? I tillegg kan jeg ikke kjenne den? Hun som satt den inn var jordmor og sa at jeg var den 12 hun satt på, men hun så på bruksanvisningen hele tiden... Er redd for at den er plassert både feil sted og for langt inn. Er det vanlig å sette den der?

Anonymous poster hash: 4b235...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den skal plasseres på innsiden av overarmen mot kroppen, i underhuden. Selve inngrepet for å sette inn staven skal ikke være særlig vanskelig å sette for en sykepleier. Jeg fikk min satt inn av en turnuslege, var ikke særlig fornøyd med det og min sitter litt dypere inne enn den burde. Håper det går problemfritt å fjerne den når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sitter på innersiden av armen, og jeg kjenner den godt om jeg tar på den. Dette hørtes litt rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sitter rett mellom biceps og triceps i alle fall.

Midt på overarmen og inntil kroppen. Om du strammer muskelen så skal den ligge i den gropa man gjerne får på en måte.

Det står tydelig på bruksanvisninga hvor den skal ligge, hvis de har klart å sette den feil må de jo være helt på jordet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min på innsiden av armen.

Den siste føler jeg sitter for langt inne, den forrige satt helt i overflaten og var ille nok å få ut.

Anonymous poster hash: 94400...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...