Gå til innhold

Helt forferdelige menssmerter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det som skjeeer? Jeg bruker å ha vondt, men nå har jeg bare lyst til å dø. Klarer bare å vri meg og spy. Hundene vil at jeg skal stå opp men gjør jeg det så tror jeg at jeg besvimer.

Hva kan jeg kjøpe på dagligvaren som kan hjelpe? Noen kjerringråd å komme med?

Dette var alt annet enn morsomt



Anonymous poster hash: 75974...02d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp Naproxen på apoteket. Det er reseptfritt.



Anonymous poster hash: 2db25...76e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naproxen ja. Jeg hadde slike menssmerter tidligere da jeg var tenåring, trøst deg med at nå vet du hvordan det er å føde :P

Anonymous poster hash: 11c4f...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som hjelper er sterke smertestillende...
Og jeg personlig (min erfaring, trenger ikke å hjelpe for alle) anbefaler deg å drikke ekstra mye koffein, det hjelper i alle fall på meg! (kaffe, energidrikk uten kullsyre). Spis lette måltider som ikke gir deg luftsmerter.
Ikke reise deg for fort, da kan du besvime! (Learned that the hard way, da jeg besvimte av mensensmerter og slo ut to tenner... :(

Til sist må jeg bare si at jeg syns det er SYKT at man i 2014 - hvor det fins medisiner som kan behandle alt fra kreft, HIV-symptomer og psykiske lidelser - enda ikke fins medisiner som kan fjerne mensen og/eller fjerne menssmerter helt/nesten uten bivirkninger. Man kan lurer på om Libresse/OB og lignende bedrifter sponser legevitenskapen? :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ibux funker som ei kule!

Anonymous poster hash: fcc8c...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Jeg slet med menssmerter da jeg var yngre. Startet på p piller pga av det ble så ille. I tiden etter har jeg blitt mye mer aktiv og trener flere ganger i uka og har lagt om til et rent kosthold uten junk, raffinert sukker og raske karbs. Sluttet på pillen da jeg synes humøret mitt var litt ustabilt til tider og ble overrasket over at jeg ikke har hatt et eneste symptom på verken pms eller menssmerter.

Det er gjort endel undersøkelser rundt trening, kosthold og menssmerter og mange merker mindre plager om de er aktive og har et godt kosthold. Kanskje verdt å prøve om du er så plaget. Jeg husker jeg gråt, proppet i meg smertestillende og svimte av og alt det er borte med den nye livsstilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naproxen og varmeflaske på magen! Er det like vondt neste gang du har mensen kan det være lurt med en kontroll hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med menssmerter da jeg var yngre. Startet på p piller pga av det ble så ille. I tiden etter har jeg blitt mye mer aktiv og trener flere ganger i uka og har lagt om til et rent kosthold uten junk, raffinert sukker og raske karbs. Sluttet på pillen da jeg synes humøret mitt var litt ustabilt til tider og ble overrasket over at jeg ikke har hatt et eneste symptom på verken pms eller menssmerter.

Det er gjort endel undersøkelser rundt trening, kosthold og menssmerter og mange merker mindre plager om de er aktive og har et godt kosthold. Kanskje verdt å prøve om du er så plaget. Jeg husker jeg gråt, proppet i meg smertestillende og svimte av og alt det er borte med den nye livsstilen.

"Raske karbs", gud hvor irriterende det er når du skriver det. Sier du virkelig det i dagligtalen? "Nei, jeg spiser ikke raske karbs, gjør du?".........................

Anonymous poster hash: f09ef...559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

"Raske karbs", gud hvor irriterende det er når du skriver det. Sier du virkelig det i dagligtalen? "Nei, jeg spiser ikke raske karbs, gjør du?"......................... Anonymous poster hash: f09ef...559

Ja faktisk så sier jeg raske karbs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...