spinster Skrevet 25. juli 2014 #241 Skrevet 25. juli 2014 Var for varm allerede da jeg våknet i dag, og sliten - det er mye aktivitet for tiden i tillegg til 30 day shred. Så nå blir det rett og slett en pause på 1-2 dager før jeg begynner på level 3. Det er for vaaaaarmt...
Corvus Skrevet 26. juli 2014 #242 Skrevet 26. juli 2014 Jeg måtte slutte med shreden. På dag 15 hovnet ankelen min opp og jeg klarte nesten ikke gå på den. Nå etter nesten to uker begynner den imidlertid å bli god igjen, men motivasjonen til å fullføre er litt borte. Kan si at jeg på de 15 dagene gikk ned fra 69 til 66,5 cm rundt livet, og det er jeg fornøyd med! :-) Planen fra august er å gjøre annenhver økt fra six week six-pack og killer buns and thighs. Jeg blir bare skadet av å gjøre det samme hver dag, men har veldig lyst til å fortsette med Jillian Michaels, så gleder meg til å prøve igjen. Gøy å se at du fortsett er her spinster! Så flink du er!
spinster Skrevet 27. juli 2014 #243 Skrevet 27. juli 2014 Jeg måtte slutte med shreden. På dag 15 hovnet ankelen min opp og jeg klarte nesten ikke gå på den. Nå etter nesten to uker begynner den imidlertid å bli god igjen, men motivasjonen til å fullføre er litt borte. Kan si at jeg på de 15 dagene gikk ned fra 69 til 66,5 cm rundt livet, og det er jeg fornøyd med! :-) Planen fra august er å gjøre annenhver økt fra six week six-pack og killer buns and thighs. Jeg blir bare skadet av å gjøre det samme hver dag, men har veldig lyst til å fortsette med Jillian Michaels, så gleder meg til å prøve igjen. Gøy å se at du fortsett er her spinster! Så flink du er! Takk! Ikke så flink på fredag og lørdag, men... at man prøver igjen etter en pause, er jo det viktigste Rest if you must, but don't quit. Høres ut som du gjør det samme, med alternative planer. Følger de programmene du nevner samme 3-2-1 konseptet som 30 day shred? Uansett lykke til, og tvi tvi for at du slipper flere skader! * Dag 21/30 fullført, første dag på level 3 og jeg er back in action etter 2 dagers pause. Jeg var så sliten i kroppen at jeg bare måtte. Men i dag var det bare godt å trene igjen. Liker level 3 veldig godt! Kostholdet går litt opp og ned, så jeg går neppe noe særlig ned i vekt gjennom dette programmet / får ikke veldig synlige resultater/forandring. Det er veldig lett å "ønske" det, men siden jeg veier lite i utgangspunktet (bmi et sted mellom 16 og 17), så er stabil vekt best. Jeg føler meg sterkere og sprekere enn før, og det er jo egentlig viktigst
Gjest Cevita Skrevet 28. juli 2014 #245 Skrevet 28. juli 2014 Så flinke dere er! Jeg har tatt en ukes pause, og malt huset istedet. Men denne uka er det på an igjen. Starta på 11/30 altså første dag på lv 2 i dag, og fy så hardt! Jeg hadde håpt jeg skulle fått litt armmuskler av malingen jeg har holdt på med den siste uka, men nei da
Dyregod Skrevet 28. juli 2014 #246 Skrevet 28. juli 2014 Hei Jeg har vært på hytta uten nett, men nå er jeg hjemme igjen. Det ble to økter med 30ds, men det ble en økt med level 1 og en med level 2 siden min søster har begynt på shreden men er kortere, så jeg slang meg på henne Jeg har fått kommentarer på at jeg har fått markerte magemuskler, noe jeg er utrolig fornøyd med! Det blir en økt ikveld med level 3. Og kanskje litt av 6 week 6pack
Sen ve ben Skrevet 28. juli 2014 #247 Skrevet 28. juli 2014 Så flinke dere er ! Jeg sliter litt, mange av videoen til Jillian Michaels er blitt fjernet fra Youtube? Og jeg som kom til andre uken med Ripped in 30. Den finnes ikke på youtube
VioletWeston Skrevet 30. juli 2014 #249 Skrevet 30. juli 2014 To dager igjen av level 2! :D gleder meg til å begynne på lvl 3, for jeg //hater// alle plankeøvelsene som er på level 2 😡
spinster Skrevet 30. juli 2014 #250 Skrevet 30. juli 2014 To dager igjen av level 2! :D gleder meg til å begynne på lvl 3, for jeg //hater// alle plankeøvelsene som er på level 2 Lykke til med innspurten på level 2. Jeg liker level 3 bedre, selv om det er noen plankeøvelser der også * Dag 24/30 fullført
Gjest Teta Skrevet 30. juli 2014 #251 Skrevet 30. juli 2014 Jeg er ferdig med femte økt på level 1! Er veldig støl og begynner å bli litt lei, men jeg merker at dette er særdeles effektivt!
VioletWeston Skrevet 31. juli 2014 #252 Skrevet 31. juli 2014 Lykke til med innspurten på level 2. Jeg liker level 3 bedre, selv om det er noen plankeøvelser der også Har hørt om flere som liker level 3 bedre enn level 2, får vente og se om jeg har samme opplevelse (håper det!!) Kun en dag igjen nå :D Til dere andre, kan jeg spørre hvilket utgangspunkt dere hadde? Er/var dere helt ny til trening, eller begynte dere som et avbrekk fra den /vanlige/ treningen? Isåfall, har dere merket noen forskjell?
spinster Skrevet 31. juli 2014 #253 Skrevet 31. juli 2014 Dag 25/30 fullført Bare 5 økter igjen! Jeg merker forresten forskjell fra da jeg startet. Jeg har en ganske aktiv hverdag, men hadde ikke trent aktivt på lenge da jeg begynte på dette. Jeg hadde ikke trent-for-å-trene siden... tja, det er nesten snakk om år og ikke måneder. Nå gjenstår det noen dager, men: - Målene mine er cirka som før, har bare gått ned 1-2 cm rundt midjen og lårene - Vekta viser minus 1.5 kg, men det er så lite at jeg ikke regner med det. Har ikke vært på diett eller hatt som mål å gå ned, da jeg er slank i utgangspunktet - Men jeg ser og kjenner at jeg har mer muskler i beina og armene, magen er også litt strammere (men ikke stram nok, hehe - 30 day shred er bare begynnelsen) - Og det viktigste: Jeg føler meg sterkere. Mer overskudd og energi
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #254 Skrevet 31. juli 2014 Har kastet meg på jeg og, gjennomførte økt 2/30 i dag... Har ikke kjøpt vekter enda, er det noen som kan anbefale vekter som er gode å holde i? Hvor mange kg har dere? Jeg har hittil brukt flasker med vann, det er ikke optimalt... Vanskelig å holde når håndflatene vender nedover ;-).Anonymous poster hash: 9beb7...46e
spinster Skrevet 31. juli 2014 #255 Skrevet 31. juli 2014 Har kastet meg på jeg og, gjennomførte økt 2/30 i dag... Har ikke kjøpt vekter enda, er det noen som kan anbefale vekter som er gode å holde i? Hvor mange kg har dere? Jeg har hittil brukt flasker med vann, det er ikke optimalt... Vanskelig å holde når håndflatene vender nedover ;-).Anonymous poster hash: 9beb7...46e Velkommen, og lykke til! Jeg bruker vekter på 2 kg, opplever det som akkurat-passe-tungt. Kjøpte noen fra g-sport tror jeg det var, et standard merke, som er lagd som håndvekter. Det er MYE enklere å håndtere enn vannflasker Tror ikke merket har så mye å si, men det at det er vekter som er lagt for trening.
Gjest Cevita Skrevet 31. juli 2014 #256 Skrevet 31. juli 2014 Akkurat gjennomført dag 15/30. Jøss! Jeg er jo halvveis Hater lv 2, men duverden så effektivt det er. På bare 4 dager har plankeøvelsene gått fra å ligge (nesten) gråtkvalt på gulvet, til å nesten gjennomføre de Nathalie-style! Forløpig bruker jeg lette vekter (vannflasker), men har planer om å gå over til 1,5kg manualer i morgen eller overimorgen.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #257 Skrevet 31. juli 2014 Flinke dere er! Skjønner ikke helt opplegget jeg da, bruker man samme videoen/opplegget i flere dager, altså samme video i alle dagene i level 1 osv? Anonymous poster hash: 82968...0c4
Gjest Cevita Skrevet 31. juli 2014 #258 Skrevet 31. juli 2014 Flinke dere er! Skjønner ikke helt opplegget jeg da, bruker man samme videoen/opplegget i flere dager, altså samme video i alle dagene i level 1 osv? Anonymous poster hash: 82968...0c4 Stemmer. Video 1 (level 1) i 10 dager, video 2 (level 2) i 10 dager og video 3 (level 3) i 10 dager.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #259 Skrevet 31. juli 2014 Velkommen, og lykke til! Jeg bruker vekter på 2 kg, opplever det som akkurat-passe-tungt. Kjøpte noen fra g-sport tror jeg det var, et standard merke, som er lagd som håndvekter. Det er MYE enklere å håndtere enn vannflasker Tror ikke merket har så mye å si, men det at det er vekter som er lagt for trening. Takk! Kjøpte meg 2kg-vekter i dag, deilig å slippe vannflaskene. Er faktisk stor forskjell på vekter, noen er glatte i jern, noen trukket i neopren, noen har stropper rundt osv. Gikk for Casall sine som er trukket i neopren men som var relativt billige ift en del andre. Så litt på level 2 i dag, og kjenner jeg gruer meg litt til den altså!...Anonymous poster hash: 9beb7...46e
VioletWeston Skrevet 31. juli 2014 #260 Skrevet 31. juli 2014 Ferdig med level 2!!!11 ENDELIG, haha :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå