Sen ve ben Skrevet 14. juli 2014 #201 Skrevet 14. juli 2014 27/30 Jeg har blåmerker på sidene av de jumping jacksene med vekter Sår her og der, haha...
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #202 Skrevet 14. juli 2014 Gjennomført dag to på level 1. Er så støl i låra at jeg klarer nesten ikke gå ned trappen. Tenkte å ta annenhver dag. Men merker at jeg tar oftere pauser og klarer ikke gjøre hoppinga like lenge som de på filmen. Men kanskje det kommer etterhvert?Anonymous poster hash: 1b43a...3cc
Gjest Cevita Skrevet 14. juli 2014 #203 Skrevet 14. juli 2014 Vil dere si at 30ds er en slags sirkeltrening, siden det er både kondis og styrke? Jeg er på lv1d5, og driver og teller kalorier og registrerer trening på vektklubb, men jeg vet ikke helt hva jeg skal registrere shreden som, slik at det blir riktig med tanke på kaloriforbrenning, men kanskje 25 min sirkeltrening i middels intensitet kan være noe?
Sen ve ben Skrevet 14. juli 2014 #204 Skrevet 14. juli 2014 Gjennomført dag to på level 1. Er så støl i låra at jeg klarer nesten ikke gå ned trappen. Tenkte å ta annenhver dag. Men merker at jeg tar oftere pauser og klarer ikke gjøre hoppinga like lenge som de på filmen. Men kanskje det kommer etterhvert?Anonymous poster hash: 1b43a...3cc Sånn var jeg også, men det kommer seg.. Før du vet ordet av det så hopper du gjennom hele. Flink du
spinster Skrevet 15. juli 2014 #205 Skrevet 15. juli 2014 Dag 13/30 gjennomført i morges... Jeg er på etterskudd! Men med gode grunner som jeg ikke vil skrive om her. Jeg kommer nok ikke til å få trent i morgen heller, så planen om å fullført 30 day shred i løpet av en kalendermåned ryker. Men: Gjennomføres skal det uansett! Det morsomme er at jeg begynner å føle effekt likevel. Føler meg litt sterkere og sprekere enn før. Moro!
spinster Skrevet 15. juli 2014 #206 Skrevet 15. juli 2014 Gjennomført dag to på level 1. Er så støl i låra at jeg klarer nesten ikke gå ned trappen. Tenkte å ta annenhver dag. Men merker at jeg tar oftere pauser og klarer ikke gjøre hoppinga like lenge som de på filmen. Men kanskje det kommer etterhvert?Anonymous poster hash: 1b43a...3cc Det kommer seg overraskende fort - bare gjør så godt du kan, så kommer du til å merke fremgang ganske raskt Lykke til!
Corvus Skrevet 15. juli 2014 #207 Skrevet 15. juli 2014 15/30 - Jeg er faktisk halvveis! Det er et eller annet som har gjort den ene ankelen veldig sår. Jeg begynte å kjenne det etter dag 13, og i dag er det så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå ned trappa. Gikk sidelengs ned i stad, haha. Det kan bare ikke bli verre, jeg vil virkelig fullføre shreden uten pauser. I dag skal jeg se etter ankelstøtte. Noen som kan tenke seg hvilken øvelse som kan ha skylda? Kanskje utfallene eller skøyte-hoppene? Jeg aner virkelig ikke selv, merker ikke noe spesielt under selve treninga, bare når jeg må hoppe. Velkommen tilbake spinster! Flott at du vil gjennomføre uansett! Jeg begynner også å merke resultater nå, armene er utvilsomt blitt mer muskuløse og magen ser liiitt slankere ut. Det motiverer! :-)
Sen ve ben Skrevet 16. juli 2014 #211 Skrevet 16. juli 2014 (endret) 29/30 Fått skikkelig vondt i overarmen, det sviiiiir ;( Noe har jeg gjort galt, klarer nesten ikke å løfte den opp. Blir spennende å se om jeg klarer siste dagen i morgen, damn! Endret 16. juli 2014 av Sen ve ben
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #212 Skrevet 17. juli 2014 30/30 Ferdig og det føles deilig Anonymous poster hash: a5c1b...990 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #213 Skrevet 17. juli 2014 Hvor mye har dere gått ned, og merker dere noe forandring på kroppen? Jeg har gjennomført tre dager, men føler jeg har så mye som skal strammes opp. Hengehud på magen og skikkelig lovehandles. Blir dette strammere etter 30 dager?Anonymous poster hash: 1b43a...3cc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #214 Skrevet 17. juli 2014 Hvor mye har dere gått ned, og merker dere noe forandring på kroppen? Jeg har gjennomført tre dager, men føler jeg har så mye som skal strammes opp. Hengehud på magen og skikkelig lovehandles. Blir dette strammere etter 30 dager?Anonymous poster hash: 1b43a...3cc Planen i seg selv gjør nok ikke så mye annet enn å gi energi, sterkere og mer fit. F.eks om man spiser tre sjokoladekaker etter hver økt så merker man jo ikke så mye på vekta eller kroppen. Spørs jo hvordan du spiser også Anonymous poster hash: 7e6b7...080
Gjest Cevita Skrevet 17. juli 2014 #216 Skrevet 17. juli 2014 Så flinke dere som er ferdig/begynner å nærme dere ferdige er! Hva tenker dere videre? Fortsetter dere på ripped in 30, eller en av de andre treningsdvdene hennes, eller går dere videre til å trene noe helt annet, eller hva? Føler dere at dere har merket noe forbedring i formen fra dag 1 til dag 30? Var det verdt det?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #217 Skrevet 17. juli 2014 Planen i seg selv gjør nok ikke så mye annet enn å gi energi, sterkere og mer fit. F.eks om man spiser tre sjokoladekaker etter hver økt så merker man jo ikke så mye på vekta eller kroppen. Spørs jo hvordan du spiser også Anonymous poster hash: 7e6b7...080 Spiser sunt og variert holder meg unna godteri i hverdageneAnonymous poster hash: 1b43a...3cc
Sen ve ben Skrevet 18. juli 2014 #218 Skrevet 18. juli 2014 Hvor mye har dere gått ned, og merker dere noe forandring på kroppen? Jeg har gjennomført tre dager, men føler jeg har så mye som skal strammes opp. Hengehud på magen og skikkelig lovehandles. Blir dette strammere etter 30 dager?Anonymous poster hash: 1b43a...3cc Jeg ble ferdig med 30DS i går og jeg har merket store forbedringer. Jeg har gått ned 2-3 kg siden jeg startet, men det jeg merker enda bedre er at jeg faktisk har begynt å få muskler! For ikke snakke om at klærene mine plutselig har blitt større! (Spesielt på overkroppen). Og har endret kostholdet fra første dagen. Ingen godteri, ikke brus osv.. Jeg husker godt hvor sliten jeg var de første dagene i lv 1, men nå kan jeg ta en lv 1 runde uten problemer, f.eks som oppvarming til lv 3. Det synes jeg er veldig motiverende. Merker i dagliglivet også at jeg har fått flere muskler!
Sen ve ben Skrevet 18. juli 2014 #219 Skrevet 18. juli 2014 Så flinke dere som er ferdig/begynner å nærme dere ferdige er! Hva tenker dere videre? Fortsetter dere på ripped in 30, eller en av de andre treningsdvdene hennes, eller går dere videre til å trene noe helt annet, eller hva? Føler dere at dere har merket noe forbedring i formen fra dag 1 til dag 30? Var det verdt det? Du kommer nok fort etter! Jeg tenkte ikke å gi meg når jeg først har gått inn for å bli fit. I dag starter jeg på Ripped in 30 og No more trouble zones, tar RI30 en dag og neste NMTZ så jeg får litt variasjon Som jeg skrev over, så har jeg merket forskjeller ja, og det at man faktisk ser forskjeller er det som gir deg motivasjon til å holde ut og ikke gi deg. Jeg takker den som startet denne tråden og alle dere andre, uten dere hadde jeg fortsatt vært sofasliter og lat med null energi. Det er DERE som fikk meg opp og JIllilan programmet er noe av det beste jeg har vært bort i. Nå har jeg så mye mer energi og er mer glad og lykkelig, enn noen gang før
spinster Skrevet 18. juli 2014 #220 Skrevet 18. juli 2014 Jeg ble ferdig med 30DS i går og jeg har merket store forbedringer. Jeg har gått ned 2-3 kg siden jeg startet, men det jeg merker enda bedre er at jeg faktisk har begynt å få muskler! For ikke snakke om at klærene mine plutselig har blitt større! (Spesielt på overkroppen). Og har endret kostholdet fra første dagen. Ingen godteri, ikke brus osv.. Jeg husker godt hvor sliten jeg var de første dagene i lv 1, men nå kan jeg ta en lv 1 runde uten problemer, f.eks som oppvarming til lv 3. Det synes jeg er veldig motiverende. Merker i dagliglivet også at jeg har fått flere muskler! Gratulerer med fullført 30DS! Og så gøy å høre om resultatene dine! Jeg er omsider tilbake, dag 14/30 fullført i dag. Jeg er på etterskudd, det var så mye som kom i veien denne uka. Men fra og med i dag skal det trenes, trenes og trenes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå