Corvus Skrevet 11. juli 2014 #181 Skrevet 11. juli 2014 Jeg var litt skuffet for at push-upene forsvant, jeg! Hehe Men bra trening på nivå 2 også. Militærpressene var ikke så ille, men den siste abs-plankeøvelsen... puh.... Uansett, gøy med variasjon og nytt nivå. Ja, kjente den siste der godt. Og de knehoppene... Knærne mine er laangt unna der de skal være, haha, får de så vidt opp jo. Det føles bare helt umulig. Blir spennende om jeg kan få progresjon på den etterhvert. Men ja, 11/30! :-) Var rød i ansiktet i sikkert en time etterpå, begynte å bli redd for at det aldri skulle gå vekk, haha.
Corvus Skrevet 12. juli 2014 #184 Skrevet 12. juli 2014 24/30 Jeg døøøøøøør! Haha! 12/30 her, og jeg trodde jeg skulle dø flere ganger i dag. Hvordan nivå 3 må føles tør jeg ikke tenke på en gang. Du er ikke langt ifra mål nå :-D Du er flink! 1
spinster Skrevet 12. juli 2014 #185 Skrevet 12. juli 2014 ^ Bra jobba! 12/30 her også I morgen blir det (ufrivillig) pausedag for meg. Men skal være back on track på mandag. God helg, alle sammen!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #187 Skrevet 12. juli 2014 Hvordan takler dere dette i varmen? ble nødt til å ta en pause jeg Anonymous poster hash: 7e6b7...080
Dyregod Skrevet 12. juli 2014 #188 Skrevet 12. juli 2014 Hvordan takler dere dette i varmen? ble nødt til å ta en pause jeg Anonymous poster hash: 7e6b7...080 Det er veldig varmt, jeg ser ut som en kokt hummer etterpå, og må bruke en kald klut for å kjøle meg underveis.
Sen ve ben Skrevet 12. juli 2014 #190 Skrevet 12. juli 2014 12/30 her, og jeg trodde jeg skulle dø flere ganger i dag. Hvordan nivå 3 må føles tør jeg ikke tenke på en gang. Du er ikke langt ifra mål nå :-D Du er flink! Hehe.. Nivå 3 er hard, men i den trener du absolutt hele kroppen og du føler det på en god måte Flink du også, som er kommet så langt 25/30 Jeg klarer mer og mer i øvelsene og det føles så godt, herlig!
Sen ve ben Skrevet 12. juli 2014 #191 Skrevet 12. juli 2014 Hvordan takler dere dette i varmen? ble nødt til å ta en pause jeg Anonymous poster hash: 7e6b7...080 Bruker en vifte jeg, setter den på vinduskarmen og blir ikke så varm faktisk. Det er best å trene på morgenen eller på kvelden, da er det ikke såååå varmt
Corvus Skrevet 13. juli 2014 #192 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Hehe.. Nivå 3 er hard, men i den trener du absolutt hele kroppen og du føler det på en god måte Flink du også, som er kommet så langt 25/30 Jeg klarer mer og mer i øvelsene og det føles så godt, herlig! Det høres bra ut! Har savnet litt mer trening av underkroppen. Er det like mye hopping som på de andre nivåene? Nivå 2 er fortsatt så på grensa til hva jeg kan samle sammen av viljestyrke at jeg ikke har turt å se på nivå 3 enda. En sjettedel igjen for deg da! :-D Vi kommer til å bli lekre etter dette!! :-) 13/30 - Jeg hadde ikke lyst en plass, men kom meg da til slutt opp av senga. Å få det unnagjort før resten av huset står opp og dermed får gleden av å se meg nær ved å krepere er visst motivasjon nok. *skrivefeil Endret 13. juli 2014 av Corvus 1
Sen ve ben Skrevet 13. juli 2014 #193 Skrevet 13. juli 2014 Det høres bra ut! Har savnet litt mer trening av underkroppen. Er det like mye hopping som på de andre nivåene? Nivå 2 er fortsatt så på grensa til hva jeg kan samle sammen av viljestyrke at jeg ikke har turt å se på nivå 3 enda. En sjettedel igjen for deg da! :-D Vi kommer til å bli lekre etter dette!! :-) 13/30 - Jeg hadde ikke lyst en plass, men kom meg da til slutt opp av senga. Å få det unnagjort før resten av huset står opp og dermed får gleden av å se meg nær ved å krepere er visst motivasjon nok. *skrivefeil Haha, morsom du er:) Ja, det er fortsatt en del hopping men på en annen måte, jeg er helt sikker på at du kommer til å like det mye bedre enn de to levelene;) det gjør jeg. Du er råflink og fortsett slik, bare gi alt du kan. Ferdig med 26/30. Deilig å få det overstått, men jeg blir så sår på rumpen av den "sit Ups" øvelsen, i 5 dager har jeg ikke klar å sitte ordentlig Tenkte å legge ved to bilder av magen, fordi jeg vil høre hva dere synes;) Men vær ærlig, er det antydning til noe der eller bare er det noe jeg så inderlig ønsker å se? Tell me! 1
Sen ve ben Skrevet 13. juli 2014 #194 Skrevet 13. juli 2014 Haha, ble opp/ned men men... En til fra siden
Corvus Skrevet 14. juli 2014 #198 Skrevet 14. juli 2014 Haha, morsom du er:) Ja, det er fortsatt en del hopping men på en annen måte, jeg er helt sikker på at du kommer til å like det mye bedre enn de to levelene;) det gjør jeg. Du er råflink og fortsett slik, bare gi alt du kan. Ferdig med 26/30. Deilig å få det overstått, men jeg blir så sår på rumpen av den "sit Ups" øvelsen, i 5 dager har jeg ikke klar å sitte ordentlig Tenkte å legge ved to bilder av magen, fordi jeg vil høre hva dere synes;) Men vær ærlig, er det antydning til noe der eller bare er det noe jeg så inderlig ønsker å se? Tell me! Jeg kan bare se det første bildet. Tror jeg kan se konturer av magemuskler på sidene av magen. Vi har ganske like mager når det kommer til definisjon. Jeg har også de "skyggene" på siden, i hvert fall om morgenen, har bestemt meg for at det er muskler :-) Men du ser veldig bra ut, er jo allerede lekker du :-) 14/30 - Det går litt framover! Bortsett fra militærpressene... Begynte å kikke på nivå 3 her om dagen for jeg var så nysgjerrig, men Jillian var skikkelig skummel og enda mer badass i denne videoen, så turte ikke se mer enn oppvarmingen, haha.
Dyregod Skrevet 14. juli 2014 #199 Skrevet 14. juli 2014 Da er økt 4 på level 3 gjennomført! Jeg brukte litt tyngre vekter idag, det var godt, men tungt! Jeg merker at magen er blitt litt mer markert, hadde det ikke vært for litt overflødig slapp hud etter graviditeten så hadde jeg vært veldig fornøyd. Men det er vel ikke noe som kan trenes bort så får vel være fornøyd Stå på folkens, det betaler seg og være flink
VioletWeston Skrevet 14. juli 2014 #200 Skrevet 14. juli 2014 D6L1 Det virket som om økten tok lengre tid idag, men det kan hende det var fordi jeg gjorde den sammen med niesen min på 9 år er egentlig veldig klar til å komme på nytt nivå nå, men fire dager til skal vel gå greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå