Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller så kan det jo hende hun gjør det fordi at hun føler seg litt ekstra "frekk" og da? Makan til psykologisk pisspreik! Om han gubben ble stående å se, så blir det hans problem.

Folk er hysteriske når det kommer til naken kropp. Hadde jeg sett en bar rumpe under et lite skjørt, ville jeg smilt bredt og kommet meg videre i dagen. Man tar jo ikke lviet av en person om man ser en damerumpe! Ta dere sammen folkens. Slutt å skylde på barn og ufrivillige seere.

Hadde du sagt det samme om en mann hadde gjort det samme, og din lille datter ufrivillig ble utsatt for å se denne mannens deler som burde befunnet seg inni en truse?

Anonymous poster hash: 080b5...c4d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud... Det var da voldsomt...

Jeg løftet ikke akkurat på skjørtet og viste meg fram.

Han bøyde seg nok faktisk litt ja, og så det han så.

Hva så om et barn hadde sett noe? Tror du virkelig at barnet hadde tatt skade av å se det?

Nakenhet er ikke farlig skjønner du. :rolleyes:

Du får prøve å si det til Politiet, da.

• Liker 1
Skrevet

Eller så kan det jo hende hun gjør det fordi at hun føler seg litt ekstra "frekk" og da? Makan til psykologisk pisspreik! Om han gubben ble stående å se, så blir det hans problem.

Folk er hysteriske når det kommer til naken kropp. Hadde jeg sett en bar rumpe under et lite skjørt, ville jeg smilt bredt og kommet meg videre i dagen. Man tar jo ikke lviet av en person om man ser en damerumpe! Ta dere sammen folkens. Slutt å skylde på barn og ufrivillige seere.

Jepp. Takk.

Jeg føler meg litt ekstra frekk ved å gå truseløs, det ligger ikke noe mer bak det.

Skrevet

Du får prøve å si det til Politiet, da.

Har det noensinne skjedd at ei jente har blitt bøtelagt for blotting når hun har gått uten truser under skjørtet?

Tror ikke det du.

AnonymBruker
Skrevet

Har det noensinne skjedd at ei jente har blitt bøtelagt for blotting når hun har gått uten truser under skjørtet?

Tror ikke det du.

Det kan skje.

Uansett er det blotting og ulovlig.

http://debatt.sol.no/content/jenter-og-blotting

• Liker 1
Skrevet

Det kan skje.

Uansett er det blotting og ulovlig.

http://debatt.sol.no/content/jenter-og-blotting

Jeg vet at blotting er ulovlig, men som sagt:

Jeg blottet meg ikke. Jeg går uten truser under skjørtet, og en mann som tok en ekstra fikk se litt ekstra.

Skjønner ikke at det er så mye å ta på vei over.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blottet meg ikke. Jeg går uten truser under skjørtet, og en mann som tok en ekstra fikk se litt ekstra.

Har dette (å blotte deg) vært like greit for deg dersom du hadde vært mann?

Skrevet

Har dette (å blotte deg) vært like greit for deg dersom du hadde vært mann?

1) Jeg blottet meg som sagt ikke.

2) Jeg er ikke mann, så det kan jeg ikke vite.

• Liker 1
Skrevet

Det er det ja.

Kåt, og uten truser under skjørtet i dag :rolleyes:

Når jeg blir kåt så blir jeg også veldig våt. Er det ikke litt ekkelt med kort skjørt, ingen truse og vått skritt?

Det der er noe jeg har fundert litt på, må jeg si...... :klo:

Skrevet

Når jeg blir kåt så blir jeg også veldig våt. Er det ikke litt ekkelt med kort skjørt, ingen truse og vått skritt?

Det der er noe jeg har fundert litt på, må jeg si...... :klo:

Blir det for vått så går jeg inn på en do eller noe og tørker meg litt, så det går bra ;)

AnonymBruker
Skrevet

hmmmffff.... jeg tror lise fra oslo er transe

Anonymous poster hash: a2253...ac7
Skrevet

hmmmffff.... jeg tror lise fra oslo er transe

Anonymous poster hash: a2253...ac7

Du må gjerne tro det hvis det gjør dagen din bedre, men du tar nok dessverre feil :-)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg bruker også å gå uten truse under kort skjørt av og til for å pirre mannen. Bare det at han VET at jeg ikke har noe under, tenner han enormt mye ;)

Kan gå slik i byen, spise ute, gå turer og så kan vi ha deilig sex i det fri under noen trær for han klarer ikke å holde seg lengre. Deilig med sommer!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror du at ALLE MENN setter pris på dette?

Tenker du på de som ikke har ønske om å bli utsatt for dette (barn, kvinner og menn)?

Vet du hvorfor det du gjør er ulovlig?

AnonymBruker
Skrevet

Herregud... Det var da voldsomt...

Jeg løftet ikke akkurat på skjørtet og viste meg fram.

Han bøyde seg nok faktisk litt ja, og så det han så.

Hva så om et barn hadde sett noe? Tror du virkelig at barnet hadde tatt skade av å se det?

Nakenhet er ikke farlig skjønner du. :rolleyes:

Det kan du f.eks. snakke om med de som har laget loven og med de som håndhever den.

AnonymBruker
Skrevet

Volvo22

Litt på siden her, men er du en tidligere blogger? En blogg som blant annet handlet om dine sexopplevelser?

Anonymous poster hash: f89a7...b45
Skrevet

Tror du at ALLE MENN setter pris på dette?

Tenker du på de som ikke har ønske om å bli utsatt for dette (barn, kvinner og menn)?

Vet du hvorfor det du gjør er ulovlig?

Som sagt, og enda en gang: Jeg blottet meg faktisk ikke, så at jeg fortsatt går rundt truseløs er ikke ulovlig.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Som sagt, og enda en gang: Jeg blottet meg faktisk ikke, så at jeg fortsatt går rundt truseløs er ikke ulovlig.

Jeg håper du ikke sitter noe sted, når skjørtet er så kort som du beskriver her... Har ingenting imot at du går truseløs, for all del, men da må det kompenseres med en skjørtelengde som gjør at man kan gå i trapper bak deg uten å bli sveiseblind.

Gjest Peaches
Skrevet (endret)

.

Endret av Peaches

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...