Gå til innhold

Blødning etter/under sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 18 år som er jomfru og har en type på 23, for 1,5 uke siden hadde vi sex for første gang, da blødde jeg litt etterpå, ikke så mye. Så ventet vi 4 dager før vi pøvde i gjenn, da blødde jeg under akten, litt mer enn førsegang. I går prøvde vi igjenn og det gikk helt fint, gjorde ikke vondt eller noe og jeg blødde ikke. Men i dag på foremiddagen blødde jeg litt og det gjorde vondt når jeg urinerte, de to første gangene vi hadde samleie gjorde det litt vondt, ikke noe volsomme greier. Jeg har akkuratt begynnt på p-piller, og vi har brukt kondom. Er dette normalt ?

Anonymous poster hash: a803c...cd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er vanlig:) Man kan få rifter, eller at han støter mot livmorhalsveggen. Dette er spesielt vanlig når man er ung og har hatt lite sex. Går nok mest sannsynlig over etterhvert som dere har mer sex :)

Anonymous poster hash: bb3e1...e38
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er vanlig:) Man kan få rifter, eller at han støter mot livmorhalsveggen. Dette er spesielt vanlig når man er ung og har hatt lite sex. Går nok mest sannsynlig over etterhvert som dere har mer sex :)

Anonymous poster hash: bb3e1...e38

Takker for svar, har prøvd å google mye men der kom det opp så mye fosjellig at jeg var like vis :)! satser p¨å det går over da :)

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år som er jomfru og har en type på 23, for 1,5 uke siden hadde vi sex for første gang, da blødde jeg litt etterpå, ikke så mye. Så ventet vi 4 dager før vi pøvde i gjenn, da blødde jeg under akten, litt mer enn førsegang. I går prøvde vi igjenn og det gikk helt fint, gjorde ikke vondt eller noe og jeg blødde ikke. Men i dag på foremiddagen blødde jeg litt og det gjorde vondt når jeg urinerte, de to første gangene vi hadde samleie gjorde det litt vondt, ikke noe volsomme greier. Jeg har akkuratt begynnt på p-piller, og vi har brukt kondom. Er dette normalt ?

Akkurat det kan vel være tegn på enten urinveisinfeksjon eller klamydia eller andre ting.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det kan vel være tegn på enten urinveisinfeksjon eller klamydia eller andre ting.

Klamydia er det ikke :) og det er kun første gangen etter vi har hatt samleie det gjør litt vondt å urinere. og det har ikke sjedd hver gang :)

Skrevet

Klamydia er det ikke :) og det er kun første gangen etter vi har hatt samleie det gjør litt vondt å urinere. og det har ikke sjedd hver gang :)

Da er det kanskje urinveisinfeksjon (eller begynnende). En venninne av meg sier hun får urinveisinfeksjon omtrent hver gang hun har sex med kjæresten, og de har vært sammen veldig lenge. Noen er mer utsatt enn andre da, og tror det går over for en del etter at man har blitt "vant til" bakteriene til kjæresten. Et tips kan uansett være å tisse før du legger deg etter å ha hatt sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...