AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Jeg er ny i Tønsberg, og kjenner ikke så mange. Tenkte jeg skulle få meg noen fritidsaktiviteter, og kanskje jeg møter andre med samme interesser, to fluer i en smekk:) Vet dere om noe i Tønsberg? Tenker aktive ting, type klatring, turer ol. Men tar i mot andre forslag ogsåAnonymous poster hash: d79d8...ac5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Tønsberg middelalderfestival er jo nært forestående, 6.-8- juni. Det er ikke noen regelmessig aktivitet slik du etterlyser, men det skjer mye artig der. Sjekk programmet her. Anonymous poster hash: 76ad1...e19 1
Hanna! Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Nå kjenner ikke jeg byen Tønsberg noe særlig, men forestiller meg at den er som andre småbyer. De har vel sportsaktiviteter som kan gi sosiale kontakter? Som dansing eller kampsport? Hva er du interessert i? En venn? En kjæreste? En aktivetet?
Dace Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Middelalderfestivalen begynner allerede 30. mai, så det er et veldig godt forslag om du er interessert i den type ting. Ellers er det jo Slottsfjellfestivalen litt senere i sommer, men der er nok mange av billettene utsolgt nå.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Hvor gammel er du? Er en fotoklubb og masse sånne fotball- og håndballklubber. Ellers er det veldig stille Anonymous poster hash: 3e35c...a74
Gjest Linaria Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Dra på middelalderfestivalen :D Vi kommer ned fra Oslo for å dra på den. Det er skikkelig gøy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå