Gå til innhold

Deilige jenter, er dere gode på salg?

Fremhevede innlegg

Gjest Steamboat
Skrevet

Er det noen av dere jenter som er svært attraktive og driver med provesjonssalg? Får dere fordeler?

Og hva med verving til RødeKors/Unicef/TVaksjonen/osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke påstå at jeg er deilig, det er vel en smakssak, men jeg anser meg selv som pen. Jeg har lagt merke til at det er betraktelig enklere å selge til menn og at de gjerne kjøper mer, er lettere å overbevise og at de sier seg veldig enig i mye jeg sier. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men en god del.

Gjest Steamboat
Skrevet

Skal ikke påstå at jeg er deilig, det er vel en smakssak, men jeg anser meg selv som pen. Jeg har lagt merke til at det er betraktelig enklere å selge til menn og at de gjerne kjøper mer, er lettere å overbevise og at de sier seg veldig enig i mye jeg sier. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men en god del.

Takk, selger du veldedighet eller kommersielle ting?

Skrevet

Takk, selger du veldedighet eller kommersielle ting?

Komersielle ting det kreves endel kunnskap om. Det er rom for mye mersalg. Nå har ikke jeg provisjonslønn da, men det er likevel i min beste interesse å selge mest mulig.

Gjest Steamboat
Skrevet

Komersielle ting det kreves endel kunnskap om. Det er rom for mye mersalg. Nå har ikke jeg provisjonslønn da, men det er likevel i min beste interesse å selge mest mulig.

Igjen tusen takk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en god selger og jeg er ikke særlig pen.
Hadde sikkert solgt mer om jeg var fin.

Anonymous poster hash: 83d0b...8fa
  • 3 uker senere...
Skrevet

Har blitt lurt flere ganger jeg av smellvakre unge jenter som står med stands til veldige formål:-)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere jenter som er svært attraktive og driver med provesjonssalg? Får dere fordeler?

Og hva med verving til RødeKors/Unicef/TVaksjonen/osv?

Ah, selvfølgelig! Det var derfor jeg fikk inn så mye da jeg bøssebærer for TV- aksjonen...!

;)

Anonymous poster hash: 65848...331

AnonymBruker
Skrevet

RødeKors/Unicef/TVaksjonen driver med frivillig oppmøte. :fnise:

Jobbet som selger en stund, men hjelper lite å være pen hvis du ikke kan selge vel.

Anonymous poster hash: 8bf6d...f16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke pen nok til å få fordeler på det, men har tydeligvis en ganske attraktiv stemme/dialekt, siden jeg alltid har solgt bedre til menn enn kvinner på telefon.

Anonymous poster hash: ce57e...2e9
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud.

???

Anonymous poster hash: c791b...1bb

Skrevet

???

Anonymous poster hash: c791b...1bb

Salgstips i en seksualitets tråd???

AnonymBruker
Skrevet

Salgstips i en seksualitets tråd???

Jeg ser ingen steder at TS spør etter salgstips.

Anonymous poster hash: cb8e5...3f9

Skrevet

Jeg ser ingen steder at TS spør etter salgstips.

Anonymous poster hash: cb8e5...3f9

Whatever. Tråden er rapportert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...