Gå til innhold

Jeg er så redd for blottere.. flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvorfor, har aldri møtt på noen. Er redd for pedofile også, selv om de ikke er ute etter meg da jeg er 32. Men jeg tør ikke jogge i skogen eller gå tur alene siden jeg er redd for å møte blottere/voldtektsmenn/mordere. Vet de fleste blottere er ufarlig, men hva skal man gjøre om man møter på noen?

Når det gjelder pedo-folk så er jeg bare redd for å se at det skjer noe, på en måte. Tror det har å gjøre med at jeg ble utsatt for seksuelle overgrep som liten. Og får lyst å beskytte uskyldige barn.. høres kanskje rart ut.

Er det flere som tenker som meg? Det her er ikke tull, det er en reell problemstilling. Hvis jeg ser en voksen mann gå sammen med en ung jente blir jeg kvalm...



Anonymous poster hash: 09a3a...ebc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg er nok ikke så redd for det du sier. Kan derimot svare på hva jeg gjorde når jeg så en blotter... Var sånn 5 år og lekte på en lekeplass, så løp jeg til mamma og hun ringte politiet. :P



Anonymous poster hash: 43731...92f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig? Blottere er vel for det meste ute etter å flashe penis o.l, ikke nødvendigvis bruke penisen til noe. Pedofile er jo enda merkeligere, da du er mest sannsynelig det siste de har lyst på. Navnet "pedofile" betyr omtrent "vil ikke ha sex med deg på 32 år". Greit å være redd på barns vegnende, men tror du er trygg for pedofile.



Anonymous poster hash: e562c...5d2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du treffer en blotter, er det jo bare å gå videre. De gjør ikke noe annet enn å ha stellet sitt på yttersiden. Truffet på noen av de i min barndom, men nå ser det jo ut som de henger mer på nettet og får utløp av å sende bilder av utstyret sitt på nettet... Mordere og voldtekstmenn er det jo ikke bare å rusle pent vekk fra, men nå hører det heldigvis virkelig til sjeldenheten at vi treffer på noen.

Du vet ikke forholdet til den voksne mannen og en ung jente. Det kan være hennes eldre bror, far, et annet familiemedlem.

Om dette er virkelig et reelt problem for deg, så hadde antakelig en time eller fler hos en psykolog det rette. Det må være slitsomt å få livet sitt såpass begrenset av dette.



Anonymous poster hash: a2bae...4f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blottere ville jeg ledd av, og merket meg signalementet for å melde han til politiet.

Får du hjelp til å lære å takle frykten din? Det er viktig at du tar kontroll over dette, og tar tilbake ditt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blottere ville jeg ledd av, og merket meg signalementet for å melde han til politiet.

Får du hjelp til å lære å takle frykten din? Det er viktig at du tar kontroll over dette, og tar tilbake ditt eget liv.

Joda, har gått i terapi :) Men jeg har sånn kontrollbehov, og etter at hun jenta i Ålesund ble drept fikk jeg helt noia. Hun skulle bare ta en joggetur..

Og med blottere vet vi jo ikke om de bare vil blotte seg eller drepe deg. Uff!

Anonymous poster hash: 09a3a...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, har gått i terapi :) Men jeg har sånn kontrollbehov, og etter at hun jenta i Ålesund ble drept fikk jeg helt noia. Hun skulle bare ta en joggetur.. Og med blottere vet vi jo ikke om de bare vil blotte seg eller drepe deg. Uff! Anonymous poster hash: 09a3a...ebc

Blottere har så vidt jeg vet aldri drept noen...

Det fins da vel ingen sammenheng melom blottere og mordere! Skrullehue!

Ta deg sammen og vær realistisk. Du ødelegger ditt eget liv ved å holde på sånn!

Anonymous poster hash: bdad3...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg er ikke redd for blottere, men den gangen jeg møtte på en uti skogen løp jeg fort av sted :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor, har aldri møtt på noen. Er redd for pedofile også, selv om de ikke er ute etter meg da jeg er 32. Men jeg tør ikke jogge i skogen eller gå tur alene siden jeg er redd for å møte blottere/voldtektsmenn/mordere. Vet de fleste blottere er ufarlig, men hva skal man gjøre om man møter på noen?

Når det gjelder pedo-folk så er jeg bare redd for å se at det skjer noe, på en måte. Tror det har å gjøre med at jeg ble utsatt for seksuelle overgrep som liten. Og får lyst å beskytte uskyldige barn.. høres kanskje rart ut.

Er det flere som tenker som meg? Det her er ikke tull, det er en reell problemstilling. Hvis jeg ser en voksen mann gå sammen med en ung jente blir jeg kvalm...

Anonymous poster hash: 09a3a...ebc

Har du snakket med psykolog om dette?

Hva sier i så fall hun/ han om dine reaksjoner?

Er det mulighet for at de situasjonene du er redd for og de situasjonene som gjør deg kvalm, som du forteller om, gjør deg redd og/ eller kvalm fordi de situasjonene setter i gang gjenopplevelser av det som du ble utsatt for?

Anonymous poster hash: b9da8...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor, har aldri møtt på noen. Er redd for pedofile også, selv om de ikke er ute etter meg da jeg er 32. Men jeg tør ikke jogge i skogen eller gå tur alene siden jeg er redd for å møte blottere/voldtektsmenn/mordere. Vet de fleste blottere er ufarlig, men hva skal man gjøre om man møter på noen?

Når det gjelder pedo-folk så er jeg bare redd for å se at det skjer noe, på en måte. Tror det har å gjøre med at jeg ble utsatt for seksuelle overgrep som liten. Og får lyst å beskytte uskyldige barn.. høres kanskje rart ut.

Er det flere som tenker som meg? Det her er ikke tull, det er en reell problemstilling. Hvis jeg ser en voksen mann gå sammen med en ung jente blir jeg kvalm...

Anonymous poster hash: 09a3a...ebc

Evt kanskje du får automatiske tanker om at jenta blir utsatt for overgrep,.når du f.eks ser en mann og ei jente, pga det du var utsatt for. Tanker kan endres. Jeg håper at du snakker med psykolog om dette og får hjelp.

Anonymous poster hash: b9da8...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har gått i terapi :) Men jeg har sånn kontrollbehov, og etter at hun jenta i Ålesund ble drept fikk jeg helt noia. Hun skulle bare ta en joggetur..

Og med blottere vet vi jo ikke om de bare vil blotte seg eller drepe deg. Uff!

Anonymous poster hash: 09a3a...ebc

Trur du skal enten finne en som kan hjelpe deg bedre da, eller starte om igjen dersom du har sluttet... Eller så kan du jo bare la disse tankene styre livet ditt. Sånn sett er det jo ditt valg.

Sjansene for at du blir drept av gubben din eller ex gubben din, eller voldtatt av en du kjenner er mye større enn at blottere ender med å både voldta og drepe deg. De bruker å holde med å vise fram stellet sitt.

Anonymous poster hash: a2bae...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elle82

Blottere har så vidt jeg vet aldri drept noen...

Det fins da vel ingen sammenheng melom blottere og mordere! Skrullehue!

Ta deg sammen og vær realistisk. Du ødelegger ditt eget liv ved å holde på sånn!

Anonymous poster hash: bdad3...8d7

Kriminalitet starter gjerne i det små, for så å eskalere. Jeg har lest at noen voldtektsforbrytere starter gjerne med å blotte seg, for så å gå over til voldtekter når de ikke får nok stimuli gjennom å blotte seg lenger. Det finnes og eksempler på at seriemordere begynte som voldtektsmenn, for så å gå over til drap.

Dette gjelder selvsagt ikke alle, men det skjer. Derfor er ikke frykten til ts fullstendig urettmessig.

For å svare på spørsmålet til ts, så er jeg i utgangspunktet ikke redd for å møte en blotter. Men hadde jeg møtt en hadde jeg fjernet meg derfra ganske raskt og tilkalt politiet, nettopp pga det jeg nevnte og fordi en slik person uansett må ha en eller to løse skruer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriminalitet starter gjerne i det små, for så å eskalere. Jeg har lest at noen voldtektsforbrytere starter gjerne med å blotte seg, for så å gå over til voldtekter når de ikke får nok stimuli gjennom å blotte seg lenger. Det finnes og eksempler på at seriemordere begynte som voldtektsmenn, for så å gå over til drap.

Dette gjelder selvsagt ikke alle, men det skjer. Derfor er ikke frykten til ts fullstendig urettmessig.

For å svare på spørsmålet til ts, så er jeg i utgangspunktet ikke redd for å møte en blotter. Men hadde jeg møtt en hadde jeg fjernet meg derfra ganske raskt og tilkalt politiet, nettopp pga det jeg nevnte og fordi en slik person uansett må ha en eller to løse skruer!

Ja, for seriemordere er jo noe vi har stort problem med her i landet... ;)

Anonymous poster hash: a2bae...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elle82

Ja, for seriemordere er jo noe vi har stort problem med her i landet... ;)

Anonymous poster hash: a2bae...4f0

Hva vet du om det?;-)

Flere mordsaker som ikke er blitt oppklart er til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om det?;-)

Flere mordsaker som ikke er blitt oppklart er til lands.

Jeg trur nok det kanskje hadde vært skrevet pittelitt om det dersom det ble mistenkt at det gikk en haug med seriemordere rundt om i landet? Bare en sånn vill gjetning. Sjansene for at du dør i trafikken er ekstremt mye høyere.

Hvor mange drap har vi i Norge per år? 30-35 i snitt. 2013 var vi oppe i 42 saker og det høyeste på en god del år (om vi ser bort fra 2011, siden det var et litt spesielt år). De aller fleste drepes av folk de kjenner. Ikke en haug med ukjente seriemordere som løper rundt her...

Vi har Arnfinn Næsset her da (som lever som en fri mann, så dere bør sikkert passe dere for han nå...). Og så har vi Belle Gunnes som er norsk, men begikk sine drap i USA (og død, så dere slipper å se etter henne).

Men jo da. Ser dere en blotter, løp for helsike unna fordi han kommer til å drepe dere og voldta dere garantert, siden han er en ukjent seriemorder... I stede for å kankje få behandling for en irrasjonell frykt som vil gjøre at livet blir enklere...

Anonymous poster hash: a2bae...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...