AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg får alltid hovne lepper etter jeg har klint! Ser faktisk ut som jeg har tatt botox! Når vi kliner så biter han meg gjerne litt i leppen, men forsiktig! Han hugger ikke til. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg blir så hoven. Varer gjerne et par dager... Skjer dette med dere også? Anonymous poster hash: b1f06...5ec
Gjest Faerunpedia Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Nei, men jeg vil gjerne ha det samme:) Gratis trutmunn er da bare fint.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Nei, men jeg vil gjerne ha det samme:) Gratis trutmunn er da bare fint. Kliner til jeg, så har jeg pene lepper! Men er kun "bra" lepper første halve dagen. Deretter blir de litt sprukne (strekker seg jo) og såre. Så da må det 2 tonn leppepomade til! Anonymous poster hash: b1f06...5ec
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Jeg får det dersom jeg kliner ganske heavy med noen. Jeg har atopisk eksem, og veldig sensitiv hud, spesielt i ansiktet. Jeg er på en måte "allergisk" mot fremmedlegemer som kommer i kontakt med huden Enkelte ganger blir jeg rød i huden rundt munnen dersom typen har grove sjeggstubber og de "gnis" mot min hud. Tror ikke det er farlig, bare veldig veldig plagsomt. Men det varer ikke så lenge hos meg, som regel er det borte illøpet av natta/dagen. Anonymous poster hash: 5bab3...9dc
Sea Lace Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Ja, jeg får hovne lepper av å kline. Men så er jeg jo veldig glad i å kline, og holder gjerne på i timevis
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 For mye fuktighet kanskje? Om jeg slikker meg mye rundt munnen så blir jeg litt hoven og rød hvertfall, kanskje noe av det samme? Anonymous poster hash: b80c0...cfd
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Høres i grunn ut som en lett allergisk reaksjon? Har du noen allergier? Bllir den du kliner med like hoven på leppene? Anonymous poster hash: f07f2...c10
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Allergi? (Dersom du er allergisk mot noe som han har spist, så får du det i deg når dere kysser) Bakterier? (Vi har mye bakterier i munnen, og menneskebitt kan være farlig nettopp pga dette) Anonymous poster hash: 20cb7...177
Gjest Lille-pus Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 2 dages på kjakene skal du se gir deg hovne lepper som varer i en 4-5 dager Bare å smøre med lypsyl av en eller annen type. Agatha Ruiz De La Prada fungerer brillefint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå