Gå til innhold

Sex med gravide

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er en mann på 26. Har vært med to gravide kvinner og har hatt sex med dem begge på bare noen måneder. Synes ikke det var noe galt der og da, men i det siste har jeg tenkt på at det kanskje er litt ekkelt? Ene var høygravid, andre halvveis ca. Hun ene har sex med ganske mange enda hun er gravid, og det er hun som er høygravid i tillegg.. Synes synn på ungene, vet ikke hvorfor..

Hva er deres mening?

Anonymous poster hash: 5f1ca...ded

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, begge er single. Hun som er høygravid vet ikke hvem faren er engang.

Ts

Skrevet

Det er ikke unormal å ha sex under graviditeten. Men siden du ikke er i forhold med de her, bør du vel passe på at du bruker kondom?

AnonymBruker
Skrevet

Sålenge de bruker prevensjon, altså kondom, så er det forsåvidt ikke et helsemessig problem.

Anonymous poster hash: efed7...3e1

• Liker 1
Gjest Kvinneline
Skrevet

Hvorfor du synes det er ekkelt å ha sex med en gravid kvinne skjønner ikke jeg. Du vet vell at barnet som ligger inne i livmora ikke blir skadet på noe vis når den gravide har samleie? Det er altså ikke en åpen vei inn til livmora.

Det jeg derimot mener er ekkelt, er hvis hun har gått rundt å hatt sex med veldig mange, som du forteller. Da ville jeg kanskje tatt en legetur for en sjekk.

AnonymBruker
Skrevet

Brukte ikke prevensjon med noen av de, noe jeg angrer veldig på.

Hun høygravide som har sex med alle hun kommer over bruker aldri kondom, og vet hun har vært smittet med klamydia (under svangerskapet!!), og at hun er bærer av herpesviruset. Derfor angrer jeg helt sykt på at jeg hadde meg med henne.

Hun andre vet jeg ikke om bruker prevensjon eller ikke, kjenner ikke hun så godt.

Ts

Gjest Kvinneline
Skrevet

Hun høygravide som har sex med alle hun kommer over bruker aldri kondom, og vet hun har vært smittet med klamydia (under svangerskapet!!), og at hun er bærer av herpesviruset. Derfor angrer jeg helt sykt på at jeg hadde meg med henne.

Hun andre vet jeg ikke om bruker prevensjon eller ikke, kjenner ikke hun så godt.

Ts

Huff, nå fikk jeg en følelse av å synes synd på det kommende barnet. Håper du tar deg en tur til legen.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ts

Da burde du ta deg en tur til legen og sjekke deg.
Skrevet

Nå er de jo allerede gravide, så prevensjon trengs ikke. Men å beskytte seg mot overførbare sykdommer kan være lurt.

• Liker 1
Skrevet

Nå er de jo allerede gravide, så prevensjon trengs ikke. Men å beskytte seg mot overførbare sykdommer kan være lurt.

Derfor bør en mann alltid bruke kondom...

Skrevet

Derfor bør en mann alltid bruke kondom...

Jepp. Det blir eneste alternativ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...