Gå til innhold

Teoritentamen imorgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, imorgen skal jeg prøve meg på teoriprøven. Jeg er dritnervøs selvfølgelig, men har lest litt og tatt uttallige prøver på teoritentamen.no. Det jeg gruer meg mest til er bremselengder og slike ting, jeg kan regne det ut men er sikker på at jeg kommer til å glemme det når jeg sitter der.

Får man mange spørsmål om bremselengde og stopplengder?
Hva er typiske spørsmål?
Får man mye om skilt, vikeplikt osv?

Føler jeg kan en del, men får jo selvfølgelig ikke plass til hele boken i hodet.

Vil ha svar fra noen som har tatt prøven i år eller rett før jul helst.



Anonymous poster hash: 944ab...56c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok den i januar og var like usikker som du er nå. Ble ferdig innen 14 min og hadde kun 3 feil, og alle de var skilt. Fikk også spørsmål om bremselengde, husker ikke akkurat hva men man får opp en kalkulator for å kunne svare. Tror nok at det går bra jeg :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok den i januar og var like usikker som du er nå. Ble ferdig innen 14 min og hadde kun 3 feil, og alle de var skilt. Fikk også spørsmål om bremselengde, husker ikke akkurat hva men man får opp en kalkulator for å kunne svare. Tror nok at det går bra jeg :) lykke til

Takk for det! Jeg er kjempenervøs, men håper dette går bra. Synes det er dumt å ta med bremselengder og slikt, ingen som sitter å regner det når de kjører.. Fikk du spørsmål om bilen generelt?

Tusen takk, og takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 944ab...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tre eller fire spørsmål om bremselengde/reaksjonslengde/stopplengde. Det jeg grua meg mest til, men leste masse om det før prøven så det satt. Så det gikk fint.

Var en del spørsmål om skilt, og litt om bilens tekniske. Og hvem kjører først av bil A-B-C osv.

Var kjempestressa, men synes faktisk at den var lett. Brukte ti minutter til tross for at jeg leste alle spørsmål to ganger og fikk èn feil ( Fikk feil på hvilken farge sverige bruker på veiene sine, hadde aldri lest om det så bare gjetta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tre eller fire spørsmål om bremselengde/reaksjonslengde/stopplengde. Det jeg grua meg mest til, men leste masse om det før prøven så det satt. Så det gikk fint.

Var en del spørsmål om skilt, og litt om bilens tekniske. Og hvem kjører først av bil A-B-C osv.

Var kjempestressa, men synes faktisk at den var lett. Brukte ti minutter til tross for at jeg leste alle spørsmål to ganger og fikk èn feil ( Fikk feil på hvilken farge sverige bruker på veiene sine, hadde aldri lest om det så bare gjetta)

Uff gruer meg til spm om bilens tekniske og bremselengde. :-( vikeplikten og skilt føler jeg meg ganske trygg på. Får håpe på det beste :-)

Anonymous poster hash: 944ab...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestod :D

Anonymous poster hash: 944ab...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grattis. Helt ærlig. hvor mange andre tok prøven samtidig med deg, og slapp du en promp mens du satt der?



Anonymous poster hash: 10100...fee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes teoritentamen var vanskeligere enn teoriprøven, så det skal nok gå bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...