Gå til innhold

Lignende maxi-skjørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjorde genistreket med å falle pladask for dette skjørtet;

http://www.jades24.com/en/product/skirts/emilio-pucci-d-rock-lang_uz/index.html

Men prisen gir meg hjerteflimmer :fnise: Noen som vet hvor jeg kan finne et lignende ett? :)

Anonymous poster hash: 40491...b6d

Uff, så jo veldig harry og tacky ut det skjørtet der. Men for all del, om du vil bruke penger på det der så. ;)

Anonymous poster hash: 48c4e...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så jo veldig harry og tacky ut det skjørtet der. Men for all del, om du vil bruke penger på det der så. ;)

Anonymous poster hash: 48c4e...a1d

TS skriver at hun IKKE vil bruke penger på å kjøpe akkurat det skjørtet. Lese litt nøyere, kanskje?

Forøvrig elsker jeg Pucci. Og Pucci er stort sett lite kopiert, og forholdsvis vanskelig å få kjøpt (bortsett fra på nettet).

TS, tror nok du må lete lenge etter et lignende skjørt. Pucci-lignende klær er bare "kopiert"/inspirert de få sesongene denne type mønstre er "in". Selv har jeg en nydelig kort sommerkjole fra Versace som er tydelig Pucci-inspirert i mønsteret, men den er nok minst 10 år gammel nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

:fnise:

Kan du klare deg med en litt annen farvekombinasjon?

- I italiensk strørrelse 44 (skulle tilsvare ca 38 i skadinavisk størrelse) - Dolce kan kanskje hjelpe med om de er store eller små i størrelsen? Jeg har ingen Pucci plagg, men jeg synes veldig mange av dem er råfine.

Det krever at man tør.... det er ingenting det går an å leke 'grå kommunemus' i ;)

Så... tilbake til skjørtet ja.

Hva med dette?

35215746sx_20_r.jpg

- som sagt, italiensk str. 44, pris uten forsendelse, mva og toll: 486 Euro

Dette er 3/4 langt, også det italiensk str. 44, pris uten forsendelse, mva og toll: 315 Euro

35123586kc_20_r.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rålekkert skjørt, ts..! Desverre ingen tips herfra, men jeg skal følge med å se hvilke svar du får, for det var skikkelig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så jo veldig harry og tacky ut det skjørtet der. Men for all del, om du vil bruke penger på det der så. ;)

Anonymous poster hash: 48c4e...a1d

43706974.jpg

:fnise:

Kan du klare deg med en litt annen farvekombinasjon?

- I italiensk strørrelse 44 (skulle tilsvare ca 38 i skadinavisk størrelse) - Dolce kan kanskje hjelpe med om de er store eller små i størrelsen? Jeg har ingen Pucci plagg, men jeg synes veldig mange av dem er råfine.

Det krever at man tør.... det er ingenting det går an å leke 'grå kommunemus' i ;)

Så... tilbake til skjørtet ja.

Hva med dette?

35215746sx_20_r.jpg

- som sagt, italiensk str. 44, pris uten forsendelse, mva og toll: 486 Euro

Dette er 3/4 langt, også det italiensk str. 44, pris uten forsendelse, mva og toll: 315 Euro

35123586kc_20_r.jpg

Det øverste var litt ok, men da tror jeg heller jeg vingler litt mot et helblått maxi skjørt:P Og det finner jeg vel:)

Anonymous poster hash: 40491...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det øverste var litt ok, men da tror jeg heller jeg vingler litt mot et helblått maxi skjørt:P Og det finner jeg vel:)

Anonymous poster hash: 40491...b6d

Tror det er lettere å finne det enn det i HI :) Zara, HM, ++

Anonymous poster hash: d3b50...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på "pucci inspired" på diverse søkemotorer, dukker det opp endel saker som ihvertfall får kredittkortet mitt til å vibrere av ren lyst.... Og ikke alt er dyrt. Blant annet er endel plagg på Etsy ganske ok prismessig. Men jeg fant ingen skjørt der til deg, TS.

Akkurat nå har jeg ikke tid, men jeg kan gjøre noen flere søk senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lettere å finne det enn det i HI :) Zara, HM, ++

Anonymous poster hash: d3b50...29a

Ja, tenkte å ta en titt i dag^^, Synes jeg folk i sånne overalt så de må jo være i butikkene:P

Hvis du søker på "pucci inspired" på diverse søkemotorer, dukker det opp endel saker som ihvertfall får kredittkortet mitt til å vibrere av ren lyst.... Og ikke alt er dyrt. Blant annet er endel plagg på Etsy ganske ok prismessig. Men jeg fant ingen skjørt der til deg, TS.

Akkurat nå har jeg ikke tid, men jeg kan gjøre noen flere søk senere.

Etsy ja, at jeg ikke tenkte på det!:) Skal ta en titt der og jeg!

Anonymous poster hash: 40491...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Kan du klare deg med en litt annen farvekombinasjon?

- I italiensk strørrelse 44 (skulle tilsvare ca 38 i skadinavisk størrelse) - Dolce kan kanskje hjelpe med om de er store eller små i størrelsen? Jeg har ingen Pucci plagg, men jeg synes veldig mange av dem er råfine.

Det krever at man tør.... det er ingenting det går an å leke 'grå kommunemus' i ;)

Så... tilbake til skjørtet ja.

Hva med dette?

35215746sx_20_r.jpg

- som sagt, italiensk str. 44, pris uten forsendelse, mva og toll: 486 Euro

Dette er 3/4 langt, også det italiensk str. 44, pris uten forsendelse, mva og toll: 315 Euro

35123586kc_20_r.jpg

Oj sann, det som er 3/4 langt liker jeg best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...