Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg lurer på om damene i forumet vil si noe om hvordan dere ønsker at en mann skal spørre dere når han vil ha sex, sånn at dere ikke blir irritert eller sure. Mange ganger når man sier til dama si at man gjerne vil ha sex, blir hun oppgitt eller avvisende. Jeg lurer på om det kan skyldes måten man spør på? Mange menn jeg kjenner sier det samme. Damene blir fort irritable og sure,med det samme man sier man gjerne vil ha sex. Hvordan vil dere helst bli spurt? P.S Det hjelper ikke å si man skal gå fram med å klemme henne og holde rundt henne mens man står bak henne så hun merker at man har ståpikk. Da blir hun iallefall sur. 1
snusmumriken Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 http://www.menshealth.com/mhlists/top_sex_secrets/Want_to_Have_Sex_Do_the_Dishes.php :D 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Kvinner trenger ofte lengre tid på å bli kåte enn menn. Å kysse, ta på og kåte henne opp med å beføle henne rolig og forsiktig, for at det så kommer naturlig at dere har sex ser jeg på som den beste måten å "spørre" på. Anonymous poster hash: a2bb1...24d 18
Gjest Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Kvinner trenger ofte lengre tid på å bli kåte enn menn. Å kysse, ta på og kåte henne opp med å beføle henne rolig og forsiktig, for at det så kommer naturlig at dere har sex ser jeg på som den beste måten å "spørre" på.Anonymous poster hash: a2bb1...24d Så hva gjør jeg da, når jeg er intenst kåt på sex med henne, men ikke kan si det til henne siden jeg vet jeg vil bli avvist? Det hjelper jo ikke å vite at hun trenger lang tid på å bli kåt,når hun blir sur så fort man forsøker å fortelle henne at man har lyst på henne.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Det høres ut som du er sammen med en veldig gretten dame? Anonymous poster hash: ca1aa...354 3
Gjest Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Det høres ut som du er sammen med en veldig gretten dame? Anonymous poster hash: ca1aa...354 Nei, jeg baserer dette spørsmålet på de damene jeg har vært sammen med opp igjennom og det andre jeg kjenner forteller, som er nøyaktig det samme om sine damer. Begynner man med kos og kleming for å"kåte henne opp" som det blir sagt her, så ender det alltid med at hun blir irritert fordi "Du koser bare med meg fordi du vil ha sex." 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Så hva gjør jeg da, når jeg er intenst kåt på sex med henne, men ikke kan si det til henne siden jeg vet jeg vil bli avvist? Det hjelper jo ikke å vite at hun trenger lang tid på å bli kåt,når hun blir sur så fort man forsøker å fortelle henne at man har lyst på henne. Skjønner det er en lei situasjon! Det KAN hende kjæresten din føler på et press på at hun MÅ ha sex når du vil, og dermed får hun ikke noe lyst. Sånn har jeg følt det før. At jeg liksom aldri rakk å bli den som tok iniativ. Men så kan det også hende at det er noe i veien for hennes del. For det er jo vanlig å ville please kjæresten sin, ikke alltid avvise. Avviser hun deg hver gang? Har du prøvd å tatt det opp i en annen setting? Spurt om noe er i veien enten med henne eller med forholdet?Anonymous poster hash: a2bb1...24d 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Nei, jeg baserer dette spørsmålet på de damene jeg har vært sammen med opp igjennom og det andre jeg kjenner forteller, som er nøyaktig det samme om sine damer. Begynner man med kos og kleming for å"kåte henne opp" som det blir sagt her, så ender det alltid med at hun blir irritert fordi "Du koser bare med meg fordi du vil ha sex." Kanskje du skal kose mer med henne når du ikke vil ha sex da? Anonymous poster hash: ca1aa...354 19
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Hvis hun blir sur er det enten måten du prøver deg på eller at hun i utgangspunktet ikke er så interessert. Menn legger veldig mye i sin "approach", og det forstår jeg (ettersom det finnes god approach og mindre god) men noen ganger går det uansett ingen veier, uansett hva du gjør. Jeg har aldri - heldigvis - opplevd at en mann spor meg rett ut "skal vi ha sex?". Det jeg ville funnet det fullstendig avtennende og hadde nok uansett sagt nei ettersom jeg var satt "on the spot". Som regel begynner det med at vi har hatt et par dates, og etter den siste, og noen glass vin spør han om jeg vil bli med opp i leiligheten for en drink. Sier jeg ja til det er det fordi jeg er åpen for sex. Jeg vet jo at det betyr at han vil prøve seg og sier ikke ja ellers. Utover det - vel, samtale, kyssing, litt berøring her og der. Som regel vet han hva han driver, han kan sakte skyve stroppen på kjolen til side, jeg lar den falle eller hvis jeg er ekstra kåt, drar av toppen på kjolen selv. Min eks så det som et grønt lys, plukket meg opp og bar meg inn på soverommet. Du må rett og slett jobbe med kroppspråket og ikke minst - lese andres kroppsspråk. Husk at mesteparten av kommunikasjon er ikke-verbal - for begge kjønn. Det handler mest om finesse ang. det motsatte kjønn. Jeg kjenner menn som ikke skammer seg når de er kåte og har ereksjon, bare presser henne inntil seg og lar henne kjenne det. Fungerer hver gang. Men da er hun allerede tent på dem. Er verdt å understreke at denne typen selvsikkerhet er attraktivt, men skal brukes "med måte". Anonymous poster hash: 52c87...aef 1
Gjest Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Kanskje du skal kose mer med henne når du ikke vil ha sex da? Anonymous poster hash: ca1aa...354 Kos leder gjerne til at man blir kåt,for en mann sin del. Noe damene igjen gjerne blir irriterte av. "Kan vi ikke kose uten at du skal ha sex?" Jeg blir iallefall veldig frustrert av det. 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 ^Ah jeg visste ikke at dette gjaldt et forhold. Trodde det gjaldt generelt, derav svaret over. Hvis det er et forhold har hun et problem. Slik har jeg aldri oppfort meg overfor en fyr jeg er glad i og tenner på. Anonymous poster hash: 52c87...aef 1
Gjest Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 Hvis hun blir sur er det enten måten du prøver deg på eller at hun i utgangspunktet ikke er så interessert. Menn legger veldig mye i sin "approach", og det forstår jeg (ettersom det finnes god approach og mindre god) men noen ganger går det uansett ingen veier, uansett hva du gjør. Jeg har aldri - heldigvis - opplevd at en mann spor meg rett ut "skal vi ha sex?". Det jeg ville funnet det fullstendig avtennende og hadde nok uansett sagt nei ettersom jeg var satt "on the spot". Som regel begynner det med at vi har hatt et par dates, og etter den siste, og noen glass vin spør han om jeg vil bli med opp i leiligheten for en drink. Sier jeg ja til det er det fordi jeg er åpen for sex. Jeg vet jo at det betyr at han vil prøve seg og sier ikke ja ellers. Utover det - vel, samtale, kyssing, litt berøring her og der. Som regel vet han hva han driver, han kan sakte skyve stroppen på kjolen til side, jeg lar den falle eller hvis jeg er ekstra kåt, drar av toppen på kjolen selv. Min eks så det som et grønt lys, plukket meg opp og bar meg inn på soverommet. Du må rett og slett jobbe med kroppspråket og ikke minst - lese andres kroppsspråk. Husk at mesteparten av kommunikasjon er ikke-verbal - for begge kjønn. Det handler mest om finesse ang. det motsatte kjønn. Jeg kjenner menn som ikke skammer seg når de er kåte og har ereksjon, bare presser henne inntil seg og lar henne kjenne det. Fungerer hver gang. Men da er hun allerede tent på dem. Er verdt å understreke at denne typen selvsikkerhet er attraktivt, men skal brukes "med måte". Anonymous poster hash: 52c87...aef Nå er jo dette en dame jeg bor sammen med. Så det er ikke så aktuelt å date. Det er igrunn dette med kommunikasjonen jeg lurer på. Jeg spør jo gjerne om hun vil ha sex,når jeg er kåt. Men som sagt funker dette dårlig. Hvis man begynner å kose,blir man avvist fordi man er "manipulerende og bare vil ha sex"... Å presse seg inntil henne er nettopp det jeg nevte i HI som ikke funker. Mange damer blir oppgitt og slår seg vrang,når man gjør det. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Kos leder gjerne til at man blir kåt,for en mann sin del. Noe damene igjen gjerne blir irriterte av. "Kan vi ikke kose uten at du skal ha sex?" Jeg blir iallefall veldig frustrert av det. Kos med henne rett etter du har tatt deg en runk. Anonymous poster hash: ca1aa...354 3
Gjest Lille-pus Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 "Jeg har lyst på deg" - det pleier være en grei åpningsreplikk. 2
Savannah Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 Jeg kjenner meg ikke igjen i responsen du beskriver. Å bli irritert fordi noen har lyst på deg syns jeg er latterlig og dårlig gjort. 4
Gjest Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 Kos med henne rett etter du har tatt deg en runk. Anonymous poster hash: ca1aa...354 Det blir fortsatt tatt som ren manipulasjon. Eller mener du man skal runke og så kose uten at det leder til sex? I tilfelle er det ikke dette jeg spør om svar på. Det jeg spør om er hvordan man viser at man har behov for/lyst til å ligge med henne uten å bli avvist. Når man er i et forhold er det igrunnen ganske fucked up om man hele tiden skal tilfredstille seg selv før man i det hele tatt skal kose med damen eller legge opp til å være intim over lenger tid. Fordi da ødelegges sexlivet. Man kunne like gjerne vært singel. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Tipper at svaret du får er : Du skal ikke spørre! Du skal bare "ta meg med STORM"... 4
Gjest Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 "Jeg har lyst på deg" - det pleier være en grei åpningsreplikk. Nå var det vel dette som var problemet mitt. At det ikke er greit å si dette. Man får svar som "Åh. Nå igjen. Hva er det med mannfolk.?" 2
Gjest Skrevet 26. mai 2014 #19 Skrevet 26. mai 2014 Tipper at svaret du får er : Du skal ikke spørre! Du skal bare "ta meg med STORM"... Men hvordan?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #20 Skrevet 26. mai 2014 Nå er jo dette en dame jeg bor sammen med. Så det er ikke så aktuelt å date. Det er igrunn dette med kommunikasjonen jeg lurer på. Jeg spør jo gjerne om hun vil ha sex,når jeg er kåt. Men som sagt funker dette dårlig. Hvis man begynner å kose,blir man avvist fordi man er "manipulerende og bare vil ha sex"... Å presse seg inntil henne er nettopp det jeg nevte i HI som ikke funker. Mange damer blir oppgitt og slår seg vrang,når man gjør det. Ja, som nevnt over så jeg ikke det med en gang. Vanskelig å gi råd uten å vite mer om deres forhold. Jeg regner med at dere hadde bra og hyppig sex i starten men at det har dabbet av? Er det noe annet som har forandret seg? Du eller henne eller forholdet? Det å "forfore" henne er like viktig nå som det var i starten. Men det betyr ikke en seanse med stearinlys eller sjokolade. Kvinner kan veldig ofte merke når det hele virker "arrangert". Dersom man ikke er genuin er det veldig avtennende. Forspill for meg er som regel ikke oppvarming - det er hvordan vi forholder oss til hverandre dagen igjennom. Det viktigste er at han er en mann som tenner meg og at jeg tenner ham. Jeg datet en fyr tidligere som var litt for mekanisk i oppvarmning. Han gne meg på kneet og beinet og virket som han trykket på de erogene sonenne. I tillegg tok det tid for ham å komme til saken og han var ikke helt dominant nok. Med en fyr som matcher meg er alt som trengs at han ser lurt på meg, klyper meg i rumpa og tar meg inn på soverommet. Ikke noe fomling men heller ikke noe fake seduksjon. Genuine komplimenter fungerer bra. Du ser henne skifte og du beundrer henne avkledd og du lar henne vite det. Hvis man er ganske lite til stede i lopet av dagen og så legger seg oppå henne på kvelden så vil det fremstå som om hun bare er et utlop for generell seksuell drift, ikke en du virkelig vil ha. Når det er sagt er det mulig dette forholdet bare ikke er liv laga og hun er lat og tiltakslos. Men hvis du har opplevd dette med flere andre jenter er det verdt å tenke på om problemet ligger hos deg. Anonymous poster hash: 52c87...aef 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå