Gå til innhold

Mistet pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble kronisk syk og gikk mye ned i vekt, mistet jeg puppene mine. Jeg bruker nå 75 B og vet at jeg egentlig ikke har rett til å klage. Problemet er at jeg før brukte C og D. Puppene mine var det jeg var mest fornøyd med på kroppen min og nå vil jeg ikke se meg selv i speilet en gang. Liker ikke når kjæresten min tar meg på puppene, fordi jeg føler at han synes de er for små.

Har vurdert silikon, men ettersom jeg helst ikke kan ta smertestillende med tanke på at kroppen min ikke tåler det, så er jeg veldig redd. Noen som har noe erfaring? Dumt spørsmål - men er det noe måte å få større pupper på uten å ta silikon?

Er ikke ute etter useriøse svar! :)

Anonymous poster hash: 51f35...c94
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brystene består av fettvev og kjertelvev. De eneste to måtene å få dem større på er vektøkning eller silikon

Anonymous poster hash: 706e7...9b4
AnonymBruker
Skrevet

Brystene består av fettvev og kjertelvev. De eneste to måtene å få dem større på er vektøkning eller silikon

Anonymous poster hash: 706e7...9b4

Har veldig lite lyst til å gå opp i vekt kjenner jeg! Hehe

Skrevet

Har veldig lite lyst til å gå opp i vekt kjenner jeg! Hehe

Da går det nok dessverre ikke :) Lær deg å like dem, eneste tipset mitt!

Skrevet

Det er ikke mulig å gå opp i vekt igjen på grunn av den kroniske sykdommen altså?

Dersom du har fått kontroll på vekten igjen, så kunne du jo prøvd å gå opp litt også? Det er jo som folk sier her - fett i brystene. De ble mindre fordi du gikk ned i vekt. Så da må du enten gå tilbake til den vekten du hadde, og planlegge et kosthold deretter. Eller så kan du evt. ta silikon.

Det beste ville nok uansett være å akseptere den "nye" kroppen din. Puppene er jo ikke direkte små. Og personlig synes jeg det er penere med en slank kropp med følgelig mindre pupper, enn en litt lubben en med store.

Men smak og behag. Du får finne ut selv hva som er den beste løsningen for deg! :)

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble kronisk syk og gikk mye ned i vekt, mistet jeg puppene mine. Jeg bruker nå 75 B og vet at jeg egentlig ikke har rett til å klage. Problemet er at jeg før brukte C og D. Puppene mine var det jeg var mest fornøyd med på kroppen min og nå vil jeg ikke se meg selv i speilet en gang. Liker ikke når kjæresten min tar meg på puppene, fordi jeg føler at han synes de er for små.

Har vurdert silikon, men ettersom jeg helst ikke kan ta smertestillende med tanke på at kroppen min ikke tåler det, så er jeg veldig redd. Noen som har noe erfaring? Dumt spørsmål - men er det noe måte å få større pupper på uten å ta silikon?

Er ikke ute etter useriøse svar! :)

Her må jeg bare komme med et tips, og ja, jeg vet at noen kommer til å si at dette ikke hjelper eller er humbug....

Jeg "mistet" puppene mine da jeg sluttet på p-piller. Gikk ned ca 1 str. Siden jeg ikke vil putte i meg hormoner mer, trodde jeg ikke det var håp, men så leste jeg tilfeldigvis om sånne bryst-piller som skal øke størrelsen som det finnes mye av i USA. Siden jeg er skeptisk til leverandører som lager sånt og innhold osv. fant jeg hovedingrediensen og kjøpte en boks på en norsk helsekostbutikk. Dette heter bukkehornsfrø(fenugreek på engelsk) og er en plante som naturlig fremmer produksjonen av østrogen og stimulerer til vekst av puppene. Jeg merket effekt ganske rask og har siden bestilt fra iherb. Jeg har gått fra en liten B til en god C, mest av alt synes jeg at de fylte seg mer opp på en måte... mer spenstige om du skjønner. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd og føler at dette er en trygg metode som er verdt å prøve ut. Fungerer nok ikke for alle, men les litt rundt på nettet så vil du se at mange har god effekt. Anbefales f.eks til ammende.

Anonymous poster hash: 0d066...35d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her må jeg bare komme med et tips, og ja, jeg vet at noen kommer til å si at dette ikke hjelper eller er humbug....

Jeg "mistet" puppene mine da jeg sluttet på p-piller. Gikk ned ca 1 str. Siden jeg ikke vil putte i meg hormoner mer, trodde jeg ikke det var håp, men så leste jeg tilfeldigvis om sånne bryst-piller som skal øke størrelsen som det finnes mye av i USA. Siden jeg er skeptisk til leverandører som lager sånt og innhold osv. fant jeg hovedingrediensen og kjøpte en boks på en norsk helsekostbutikk. Dette heter bukkehornsfrø(fenugreek på engelsk) og er en plante som naturlig fremmer produksjonen av østrogen og stimulerer til vekst av puppene. Jeg merket effekt ganske rask og har siden bestilt fra iherb. Jeg har gått fra en liten B til en god C, mest av alt synes jeg at de fylte seg mer opp på en måte... mer spenstige om du skjønner. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd og føler at dette er en trygg metode som er verdt å prøve ut. Fungerer nok ikke for alle, men les litt rundt på nettet så vil du se at mange har god effekt. Anbefales f.eks til ammende.

Wow, tusen hjertelig takk for tipset :D Du er god du! :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, dette hørtes rart og interessant ut. hvis dette stemmer, hvorfor er ikke bruken av dette mer utbredt? Hva slags dosering tar man, i hvilken form? Må man gå på det konstant for at det skal ha noen virkning? fortell, fortell!

Anonymous poster hash: c5695...3cf

AnonymBruker
Skrevet

PS. fant dette om virkningen på nettet: Bukkehornsfrø fremmer sekretdannelsen, lindrer hud og slimhinner, senker blodsukkeret og reduserer nivåene av kolesterol og lipider (fettstoffer) i blodet. I tillegg er frøene nærende, avførende, slimdrivende, feberstillende og mildt antiseptiske. - See more at: http://www.helsekostopplysningen.no/Innhold/Kost--Kosttilskudd/Andre-kosttilskudd/Ulike-fro/#sthash.UyLLgLBm.dpuf

Siste spm: er du virkelig sikker på at du har fått større pupper av dette UTEn vektøkning ellers?

AnonymBruker
Skrevet

Meg igjen, fant dette nå: Bukkehornkløver fremmer melkeproduksjonen hos ammende mødre, og stimulerer også veksten av brystene. Det finnes mange rapporter om at urten øker brystveksten også hos kvinner som ikke ammer. Denne effekten skyldes neppe at kroppen får tilskudd av østrogen gjennom urten, men heller en forandring i leverenzymer som bidrar til å forsinke nedbrytningen av østrogen i kvinnekroppen.

Worth a try? Men sto lenger opp på samme siden at østrogen også gjør at man kan gå opp i vekt fordi kroppen da holder på vann. samtidig sto det jo at bukkehornsfrø var vanndrivende..?

http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/trig_f-g.htm

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, dette hørtes rart og interessant ut. hvis dette stemmer, hvorfor er ikke bruken av dette mer utbredt? Hva slags dosering tar man, i hvilken form? Må man gå på det konstant for at det skal ha noen virkning? fortell, fortell!

How to have bigger breasts with Fenugreek and Sesame

Fenugreek is a plant that is mostly seen in India. This herb helps the body in the production of prolactin, the hormone essential in the development of the breasts. Fenugreek contains no active estrogen-like compound, but has a long history of use as a treatment for low milk production in breastfeeding mothers. Other proven health benefit of fenugreek is it can also control inflammation and reduce levels of blood sugar.

Used as a table vegetable or spice, fenugreek seeds and leaves can increase breast size, mimicking the conditions associated with breastfeeding. However, it is not so easy to get a fresh product of this plant. You can buy the seeds or buy it in pill form.

Sesame seeds are also said to be effective. The seeds are rich in calcium and phosphorus, iron and therefore very good for the progress of the organization.

If you do not enjoy the sesame seeds in food, you can use sesame oil. Instead of lotion, you can massage your breasts with sesame oil to increase the firmness and size when used over time.

Read more: http://getcurvynow.com/breast-enhancement/natural-breast-enhancement/#ixzz32vq6FJzp

La ved en liten forklaring fra nettet.....

Det er nok forskjellig fra person til person, men jeg merket at puppene ble fyldigere, og jeg gikk opp ca 1 str. Du vil ikke få mye større pupper enn det du har. Jeg er slank og synes C-cupen jeg har nå passer meg godt. Når det er sagt så passer jeg nok fortsatt inn i enkelte B-cuper, er så forskjellig på de ulike modellene og merkene. Jeg vet ikke helt om man kan slutte å ta de og så beholde puppene, jeg har fortsatt med den samme doseringen, følger det som står på boksen. Men jeg hadde en liten periode der jeg ikke fikk i meg nok mat og gikk ned et par kilo og da forsvant også litt av puppene, men når jeg fikk tilbake disse kiloene kom også puppene:) Jeg kan ikke si noe om man går opp i vekt av de da jeg alltid har måttet spise mye for å holde vekta.

Jeg syntes også det var rart at jeg ikke hadde hørt om dette før. Jeg fant rett og slett den mest brukte ingrediensen i slike "puppe-piller" og bestilte kun den fra iherb. Det startet med at jeg googlet østrogen-lignende urter pga at jeg har hatt problemer med hormonbalansen etter jeg sluttet på p-piller og kom på at det kanskje var noe innen urte-verdenen jeg kunne tilføre kroppen.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes jo så mange fine BH-er :)

Anonymous poster hash: 73e1f...bd9
AnonymBruker
Skrevet

How to have bigger breasts with Fenugreek and Sesame

Fenugreek is a plant that is mostly seen in India. This herb helps the body in the production of prolactin, the hormone essential in the development of the breasts. Fenugreek contains no active estrogen-like compound, but has a long history of use as a treatment for low milk production in breastfeeding mothers. Other proven health benefit of fenugreek is it can also control inflammation and reduce levels of blood sugar.

Used as a table vegetable or spice, fenugreek seeds and leaves can increase breast size, mimicking the conditions associated with breastfeeding. However, it is not so easy to get a fresh product of this plant. You can buy the seeds or buy it in pill form.

Sesame seeds are also said to be effective. The seeds are rich in calcium and phosphorus, iron and therefore very good for the progress of the organization.

If you do not enjoy the sesame seeds in food, you can use sesame oil. Instead of lotion, you can massage your breasts with sesame oil to increase the firmness and size when used over time.

Read more: http://getcurvynow.com/breast-enhancement/natural-breast-enhancement/#ixzz32vq6FJzp

La ved en liten forklaring fra nettet.....

Det er nok forskjellig fra person til person, men jeg merket at puppene ble fyldigere, og jeg gikk opp ca 1 str. Du vil ikke få mye større pupper enn det du har. Jeg er slank og synes C-cupen jeg har nå passer meg godt. Når det er sagt så passer jeg nok fortsatt inn i enkelte B-cuper, er så forskjellig på de ulike modellene og merkene. Jeg vet ikke helt om man kan slutte å ta de og så beholde puppene, jeg har fortsatt med den samme doseringen, følger det som står på boksen. Men jeg hadde en liten periode der jeg ikke fikk i meg nok mat og gikk ned et par kilo og da forsvant også litt av puppene, men når jeg fikk tilbake disse kiloene kom også puppene:) Jeg kan ikke si noe om man går opp i vekt av de da jeg alltid har måttet spise mye for å holde vekta.

Jeg syntes også det var rart at jeg ikke hadde hørt om dette før. Jeg fant rett og slett den mest brukte ingrediensen i slike "puppe-piller" og bestilte kun den fra iherb. Det startet med at jeg googlet østrogen-lignende urter pga at jeg har hatt problemer med hormonbalansen etter jeg sluttet på p-piller og kom på at det kanskje var noe innen urte-verdenen jeg kunne tilføre kroppen.

Takk for svar!! Bare lurer; hva slags piller (produsent) er det du bruker da? Det lukter vel ikke veldig spicy om man tar dette?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!! Bare lurer; hva slags piller (produsent) er det du bruker da? Det lukter vel ikke veldig spicy om man tar dette?

http://www.iherb.com/Nature-s-Way-Fenugreek-Seed-610-mg-180-Capsules/4217#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=fenugreek&rc=288&sr=null&ic=1

Nei jeg har ikke merket noe, kan lukte noe søtaktig av urinen i perioder, men ikke noe mer enn det...

• 5 år senere...
Skrevet

Jeg har også prøvd bukkehornsfrø. Kjøpt i løs form fra naturdrogeriet. Etter å ha ammet barn nr 1 i ett år, barn nr. 2 i 10 mnd og barn nr 3 i 18 mnd)  så er puppene, ihvertfall den ene så og si ikke eksisterende. Bare skinn😣 og jeg hadde omtrent ingen ting før graviditeter heller. 
jeg bestilte time for konsultasjon for å ta silikon selv om jeg egentlig ikke ønsker å ta det. Kunne heller tenke meg å sprøyte inn fett, men har lav bmi, sliter med å gå opp i vekt uansett hvor mye jeg spiser så da er det silikon som ville bært alternativet for meg, men vanskelig å slå seg til ro med det......

men så kom jeg på bukkehornsfrøene jeg hadde i skapet. Og tok en teskje på fastende mage om morgenen, og allerede samme kveld var den tomme puppen nesten full!?!? Ikke tull en gang. Jeg så på meg selv i speilet og tenkte at jeg er jo fin nok og trenger ikke fikse på noe. Har jo fortsatt små pupper.. veldig små. Men det er ihvertfall ikke skinnfiller lenger🙏

Skrevet

Spent på om det varer da. Men jeg kommer til å ta en teskje hver morgen fra nå av. krysser fingrene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...