AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg lurer på hvordan jeg kan oppfordre/ta initiativ til sex. Dette er noe jeg sliter med og trenger rett og slett tips til hvordan jeg kan tenne mannen min. Som regel er det han som tar initiativet. Jeg har prøvd noen ganger, men det funker som regel ikke, da har jeg f.eks prøvd å stryke ham på mage og lår når vi har lagt oss, legger meg helt inntil og kysser han i tillegg. Har også prøvd å sette meg oppå han (på fanget) mot han og kysse/kline, det funker heller ikke. Anonymous poster hash: 805fd...06e
ekkoet Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Hva betyr det at det ikke funker? Sier han nei, eller er det bare det at det ikke skjer noe mer? Om han sier nei høres det ut for meg som det er mer han som er problemet enn deg. Hva om du går lengre? Ingen respons? Hva om du sier hva du vil, kanskje før dere legger dere slik at han har noe å tenke på?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Hva betyr det at det ikke funker? Sier han nei, eller er det bare det at det ikke skjer noe mer? Om han sier nei høres det ut for meg som det er mer han som er problemet enn deg. Hva om du går lengre? Ingen respons? Hva om du sier hva du vil, kanskje før dere legger dere slik at han har noe å tenke på? Det skjer ikke noe mer, selv om jeg tydelig viser at jeg vil mer. Dersom vi har lagt oss, sier han at han er trett og legger seg til å sove. Tenker om det kan være andre måter å få ham mer tennt...Anonymous poster hash: 805fd...06e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Kanskje han ikke finner deg attraktiv? Anonymous poster hash: 153bc...4a0
Timza Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 (endret) Jeg lurer på hvordan jeg kan oppfordre/ta initiativ til sex. Dette er noe jeg sliter med og trenger rett og slett tips til hvordan jeg kan tenne mannen min. Som regel er det han som tar initiativet. Jeg har prøvd noen ganger, men det funker som regel ikke, da har jeg f.eks prøvd å stryke ham på mage og lår når vi har lagt oss, legger meg helt inntil og kysser han i tillegg. Har også prøvd å sette meg oppå han (på fanget) mot han og kysse/kline, det funker heller ikke.Anonymous poster hash: 805fd...06e Sikkert sagt mange ganger. Hint fungerer dårlig. Vær direkte. Knepp opp buksa. Ta han på manndommen, sug han opp osv osv. Hvorfor kile på mage og lår og stoppe der? Har da kommet med "jeg er trøtt og sliten" selv flere ganger, uten at det har fungert i lengden. Noenganger har jeg sagt ifra to ganger at jeg virkelig er det, mens andre ganger så har jeg på en måte sagt at greit, men du får gjøre jobben, mens andre ganger har det blitt til en vanlig sex-akt hvor jeg kvikner til og gjør jobben selv. Start å onanere, flerr opp dyna og lek med deg selv f.eks mens du kiler litt på han osv osv. Bare vær direkte. Endret 26. mai 2014 av Timza
Gjest Heartbeat Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Sikkert sagt mange ganger. Hint fungerer dårlig. Vær direkte. Knepp opp buksa. Ta han på manndommen, sug han opp osv osv. Hvorfor kile på mage og lår og stoppe der? Har da kommet med "jeg er trøtt og sliten" selv flere ganger, uten at det har fungert i lengden. Noenganger har jeg sagt ifra to ganger at jeg virkelig er det, mens andre ganger så har jeg på en måte sagt at greit, men du får gjøre jobben, mens andre ganger har det blitt til en vanlig sex-akt hvor jeg kvikner til og gjør jobben selv. Start å onanere, flerr opp dyna og lek med deg selv f.eks mens du kiler litt på han osv osv. Bare vær direkte. Helt enig med dette! Du må ikke stoppe opp, da tror han kanskje du bare tar halvveis initiativ til litt kos. Spesielt om han er vant med at bare han tar initiativ til noe mer Hiv deg i det og fortsett pirringen, og tre deg på han til slutt
Odin-Den-Enøyde Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Litt kiling og kos er søtt det, men det er vel ikke alle som tenker: Woohoo nå blir noe på meg! Enig med de andre her, vær tydelig og prøv etter kiling å kyssing å ta på snabben også, DA er det vanskelig å ikke skjønne hva du vil Gjerne ta litt på deg selv også om du ikke syns det blir for kleint, ikke noe tilgjort, må være naturlig 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Det skjer ikke noe mer, selv om jeg tydelig viser at jeg vil mer. Dersom vi har lagt oss, sier han at han er trett og legger seg til å sove. Tenker om det kan være andre måter å få ham mer tennt...Anonymous poster hash: 805fd...06e På hvilken måte viser du det da? Jeg lurer nesten på om det ikke er tydelig nok. Særlig med tanke på den andre tråden her, hvor det gjentas at kos uten sex er viktig for mange. Og min kjære hadde ikke alltid tatt dette som et hint, siden han vet at noen ganger har jeg lyst til å bare kline og småtafse uten at det går lenger enn det. Og hvordan tar han initiativet? Hvordan vet du når det er bare generell kosing, og når han vil ha sex? Hvis du merker forskjell ved at han begynner å kna puppene når han vil ha sex, f.eks., vil jeg tro at stryking på mage og lår virker som et tamt initiativ for ham. Vær litt nærmere underlivet hans. Om det å bare dra av ham buksa og forsyne seg virker uoverkommelig for deg, så ta på ham utenpå buksa til å begynne med. Etter hvert er det ofte lettere å snike en hånd nedi buksa. Si at du har lyst på ham. Vrikk litt på rompa når du ligger inntil ham, gni den mot ham. Kan det å kle seg opp litt ekstra sexy være til hjelp? Her i gården er det ofte liten tvil om mine ønsker når jeg tar på meg halvbh og miniskjørt etter dusjen ... Angående det med å være trøtt, så kanskje det hjelper å prøve til andre tidspunkt enn på kvelden/ved sengetid? Sent på kveld og tidlig på morgenen er ofte "nei-tid" for min del, da jeg rett og slett er for trøtt og har for lite mentalt overskudd til å nyte sex noe særlig. Snakker dere om dette med initiativ, erogene soner og i det hele tatt om sex? Vet du egentlig hva som er hans erogene soner? Greit nok at penis(og for mange, pungen) er en "sikker vinner", men noen ganger kan det være greit å utforske andre steder på kroppen også. Har dere snakket noe om hva dere liker og ikke liker? Anonymous poster hash: 8efa7...236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå