Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med dette. Det er altså sånn at jeg "grer" hånden min gjennom håret og hvis det kommer noen hår med så spiser jeg dem, HELST de som er litt tjukke.
Hvis jeg ser et så klarer jeg ikke å kaste det, jeg MÅ spise det.

Ofte hvis jeg er blandt mennesker og ser et tjukt hår, fra mitt hode såklart så holder jeg det i hånden til ingen ser. Jeg tenker kun på det ene håret.

Jeg har slitt med dette i flere år.
Da jeg var liten så spiste jeg håret til moren min, vi begge røyter noe inmari mye, så det var masse hår på gulvet, jeg pleide å plukke dem opp og spise dem.
Dette sluttet etter at jeg flyttet fra moren min, men etterhver begynte jeg å spise mitt eget.

Jeg klarer virkelig ikke å slutte, jeg har fortalt samboeren min om dette og han pleide å si "ikke dra i håret" osv. Det endte bare med at jeg gjorde det enda mer i skjul.

Det er UTROLIG flaut, jeg sitter på jobb hver dag og har to personer sittende på hver sin side, og jeg tror de har sett med spise hårene mine.... uff hva skal folk tro om meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søk hjelp. Det finnes nok terapi for dette også :) Folk du omgås med daglig får det garantert med seg.

Som midlertidig løsning, kan du jo ha håret stramt flettet bakover, da vil det ikke passe å gre hånda gjennom håret og eventuelle løse har vil ikke stikke seg ut.

Får du ellers i deg nok vitaminer og mineraler?

Anonymous poster hash: abe15...386

Skrevet

Søk hjelp. Det finnes nok terapi for dette også :) Folk du omgås med daglig får det garantert med seg.

Som midlertidig løsning, kan du jo ha håret stramt flettet bakover, da vil det ikke passe å gre hånda gjennom håret og eventuelle løse har vil ikke stikke seg ut.

Får du ellers i deg nok vitaminer og mineraler?

Anonymous poster hash: abe15...386

Jeg spiser mye frukt og grønt, holder meg litt unna melk osv. siden jeg gulper av det. Jeg har prøvd strikk i håret, men det ender med at jeg drar ut strikken -.-

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å søke psykriatisk hjelp? Dette er jo tydeligvis noe psykisk.

Anonymous poster hash: 660ac...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...