Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg sliter med hovene og skjelvende hender om morningen, dette gir seg utover dagen HVIS jeg ikke spiser mye salt og karbohydrater + drikker mye vann.

Jeg har nå i to år gått ned i vekt, jeg har gått ned fra 83 kilo til 71, jeg har trent og gått på diett (lite karbo og kalorier).

Jeg la ikke merke til hovenheten før jeg begynte å gå med forlovelses ringen min, den var for liten før, men etter at jeg gikk ned i vekt så passet den. Om morningen så er hele hånden rød, stram og hoven. Jeg får ringen av, men jeg må vri osv. for at den skal komme av.

Jeg vet ikke hvorfor jeg blir hoven, om det kan være nyrene, lavt stoffskifte, at jeg er halvt asiatisk, alergisk mot gluten osv.?

Jeg lider også av Trikotillomani, trangen til å dra ut og spise hår, kan det være det som er årsaken?

Jeg røyker, men ikke mye. ca 5 malboro light hver dag.
Jeg har hatt urinveis infeksjon før også.

Spør gjerne om spørsmål, tror nok ikke jeg har nevnt alt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som om du har litt vann i kroppen. Drikk mye vann og ikke spis for mye salt så ordner det seg. Å spise hår burde du også slutte med uten at det har noen sammenheng med hovenheten, dette er fordi du kan ødelegge tarmene dine helt.

Anonymous poster hash: d7108...9db
AnonymBruker
Skrevet

Du bør si alt dette til en lege heller. Vi kan ikke stille diagnoser og foreslå hva du skal gjøre her inne. :) Anonymous poster hash: 67efc...87b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...