Gå til innhold

Ventet bare 6.5 dager istedet for 7

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg glemte en -pille og vet at man burde vente 7 dager før man er sikker igjen men pga. et uhell (kondomen sprakk) så har jeg fortsatt 12 timer igjen før prevensjonen skal være sikker igjen. Prøvd å google rundt, men finner ikke noe informajson om hvor usikkert det er om man akkurat er i grenseland?

Noen som har peiling? Blir nok å ta angrepille for å være på den sikre siden, men bare lurte på hvor stor sjanse det er for at de 12 timene har noe å si?

Anonymous poster hash: 32163...197
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

bump

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at dersom du har gått på p-piller en stund, skal det mye til før en glemt p-pille fører til uhell. Slik er det i alle fall for meg, og jeg har glemt å ta pillen 2-3 ganger de siste årene. Har ikke brukt ektra prevensjon, og ingen uhell. Nå har jeg gått på p-piller 6 år sammenhengende, og alltid glemt en pille etter 3-4 uker med piller hver dag, men det går fint for meg!

Anonymous poster hash: f4e43...b80
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:) enn når man nettopp har begynt på de igjen de etter en oppholdsperiode og det ikke er gått presis 7 dager?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:) enn når man nettopp har begynt på de igjen de etter en oppholdsperiode og det ikke er gått presis 7 dager?

Jeg tror ikke du skal være bekymret for dette. Det er ikke slik at du er beskyttet etter det har gått nøyaktig 7 dager.

Anonymous poster hash: bd45f...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...