Gå til innhold

Var dette needy av meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet.. :( jeg skrev noe som kunne høres veldig kvalmt ut egentlig, sånn selvgod kvalm, har jeg funnet ut etter å ha sittet å analysert det jeg skrev.. det var ment som en slags spøk eller satt litt på spissen, men kom litt feil ut når det ble skrevet ned.. så han syntes vel jeg er en superinnbilsk person med veldig høye tanker om meg selv.. han har vært på maaange ganger idag kan jeg se, så han har hatt massevis med muligheter til å svare.. men når han fortsatt ikke har svart..så :cry: :tristbla:

Anonymous poster hash: 2a02a...43a

Har han svart? :)

Anonymous poster hash: 71299...da6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tenker at hvis en liten uskyldig setning er alt som skal til for at en fyr slutter å svare, kan det være like så greit. "Herregud, hun skrev det. HUN kan jeg ikke ha noe med å gjøre lenger" *knekk i håndleddet*

AnonymBruker
Skrevet

Bare tenker at hvis en liten uskyldig setning er alt som skal til for at en fyr slutter å svare, kan det være like så greit. "Herregud, hun skrev det. HUN kan jeg ikke ha noe med å gjøre lenger" *knekk i håndleddet*

Han svarte heldigvis med et oppfølgingsspørsmål tilbake. :)

Anonymous poster hash: 71299...da6

Skrevet

Han svarte heldigvis med et oppfølgingsspørsmål tilbake. :)Anonymous poster hash: 71299...da6

Ja, bare snakker generelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...