Gå til innhold

Var dette needy av meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er det needy av meg å ønske en fyr jeg liker , lykke til på eksamen på chat når jeg en gang ikke vet om han har det helt sikkert? (jeg antar han har det nå? vet ikke) men herregud, haha…. angret på at jeg skrev det, og han har enda ikke svart. LOL. Snakket litt sammen senest i går, men det er perioder hvor vi ikke skriver noe til hverandre..

Har vel skytet meg s elv i foten..

Anonymous poster hash: 71299...da6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOL, krise. Nå tror han sikkert at du er skikkelig klengete og kanskje til og med at du er gal. OMG.

• Liker 14
Skrevet

Det går sikkert fint.

Skrevet

Det er da helt naturlig å ønske folk lykke til på eksamen, og hvis han likevel ikke har eksamen nå, så gjør det ikke noe. Ingen stor tabbe akkurat. Det er tanken som teller.

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Har lyst til å ta tak i deg akkurat nå, gi deg en hard bitch slap og filleriste deg.

Usikkerheten til dere kvinner slutter aldri å overraske. Det som er 'needy' er å tenke slik du gjør nå og å skrive slike poster som dette.

Selvsikre og selvtilfredse mennesker er aldri 'needy' omtrent uansett hva de gjør, fordi de gjør ting av sine egne grunner og ikke for å tilfredsstille andre eller oppnå noe spesielt.

Gi mer av din kjærlighet til verden uten å bekymre deg for hvordan det skulle bli oppfattet og om folk vil ta i mot gaven din eller ikke.

La verden få mer av deg og vær stolt av den du er.

:)

• Liker 12
Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Hei. Er det needy av meg å ønske en fyr jeg liker , lykke til på eksamen på chat når jeg en gang ikke vet om han har det helt sikkert? (jeg antar han har det nå? vet ikke) men herregud, haha…. angret på at jeg skrev det, og han har enda ikke svart. LOL. Snakket litt sammen senest i går, men det er perioder hvor vi ikke skriver noe til hverandre..

Har vel skytet meg s elv i foten..

Nei, det synes jeg ikke. Det må da vel være mulig å ønske noen lykke til uten at det er needy ;-).

Og det er ikke noe problem å ro seg ut av noe slikt. Hvis han ikke har eksamen, så sier du bare at du har misforstått eller forvekslet det med noe noen andre har sagt.

Endret av Svampebob1
AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å ta tak i deg akkurat nå, gi deg en hard bitch slap og filleriste deg.

Usikkerheten til dere kvinner slutter aldri å overraske. Det som er 'needy' er å tenke slik du gjør nå og å skrive slike poster som dette.

Selvsikre og selvtilfredse mennesker er aldri 'needy' omtrent uansett hva de gjør, fordi de gjør ting av sine egne grunner og ikke for å tilfredsstille andre eller oppnå noe spesielt.

Gi mer av din kjærlighet til verden uten å bekymre deg for hvordan det skulle bli oppfattet og om folk vil ta i mot gaven din eller ikke.

La verden få mer av deg og vær stolt av den du er.

Jeg tror du trenger å google ordet selvtilfreds.

Anonymous poster hash: 1c5e3...97e

• Liker 2
Skrevet

Herregud ass...

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg tror du trenger å google ordet selvtilfreds.

Anonymous poster hash: 1c5e3...97e

Hvorfor det?

Gjest .-L-.
Skrevet

Nei, det var ikke needy av deg, men det at du blir stresset og skriver om det her viser vel at du ønsker bekreftelse på at han liker deg? Det er kanskje litt needy :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg

Nei, det var ikke needy av deg, men det at du blir stresset og skriver om det her viser vel at du ønsker bekreftelse på at han liker deg? Det er kanskje litt needy :P

Hehe, jeg er veel needy, men så lenge det ikke vises utdad, går det greit. :P

Skrevet

Jeg

Har dere noe på gang da eller, er det bare helt på venskapelig plan fremdeles? I så fall er det jo i hvert fall ikke needy - ikke sikkert han skjønner at det er et hint om interesse engang.

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noe på gang da eller, er det bare helt på venskapelig plan fremdeles? I så fall er det jo i hvert fall ikke needy - ikke sikkert han skjønner at det er et hint om interesse engang.

Vi møttes i påsken første gang. Grunnet studier, bor vi langt fra hverandre, men kommer hjem om et par uker, og det har ligget i kortene at vi skal møtes igjen da, noe han også har sagt. Begge finner hverandre attraktive..

Skrevet

Vi møttes i påsken første gang. Grunnet studier, bor vi langt fra hverandre, men kommer hjem om et par uker, og det har ligget i kortene at vi skal møtes igjen da, noe han også har sagt. Begge finner hverandre attraktive..

Tenker at det der neppe er needy. Dere har tydeligvis litt kontakt via chat, og er helt naturlig (og normalt) å ønske folk lykke til på eksamen. Kanskje litt rart dersom du ikke visste om han hadde eksamen, da kunne det jo vært mer greit å si sånn "var det i morgen du skulle ha eksamen, masse lykke til i så fall" eller noe lignende. :P Men du kan jo uansett ro deg greit unna, og si du forvekslet det med datoen til en annen venn av deg sin eksamen. ;)

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg

Haha! Fake it to you make it :P

AnonymBruker
Skrevet

YES! Nå svarte han meg… "Tusen takk! Har ikke du også eksamener om dagen?"

Utrolig hvor glad en kan bli bare av en liten normal setning av en man liker. Han er som sagt flink med oppfølgingsspørsmål til tider, men samtidig kan det gå flere dager hvor vi ikke sier noen ting til hverandre. Han er vel bare sånn. :)

Haha, jeg må dø av meg selv… :danse::fnise:

Haha! Fake it to you make it :P

AnonymBruker
Skrevet

YES! Nå svarte han meg… "Tusen takk! Har ikke du også eksamener om dagen?"

Utrolig hvor glad en kan bli bare av en liten normal setning av en man liker. Han er som sagt flink med oppfølgingsspørsmål til tider, men samtidig kan det gå flere dager hvor vi ikke sier noen ting til hverandre. Han er vel bare sånn. :)

Haha, jeg må dø av meg selv… :danse::fnise:

Hah jeg er i samme situasjon, så du trenger ikke være flau! Jeg sitter å tripper og syntes synd på meg selv samtidig, fordi jeg sendte en melding i formiddag som er lest, men ikke svart på... han pleier alltid å svare raskt. Så nå sitter jeg å analyserer hva jeg skrev, om jeg skrev noe som kunne misforstås, om jeg skrev for mye, om jeg spurte dumme spørsmål... og har nesten vondt i magen. Hvordan er det MULIG??? Jeg skjems over meg selv :glare:

Anonymous poster hash: 2a02a...43a

AnonymBruker
Skrevet

Hah jeg er i samme situasjon, så du trenger ikke være flau! Jeg sitter å tripper og syntes synd på meg selv samtidig, fordi jeg sendte en melding i formiddag som er lest, men ikke svart på... han pleier alltid å svare raskt. Så nå sitter jeg å analyserer hva jeg skrev, om jeg skrev noe som kunne misforstås, om jeg skrev for mye, om jeg spurte dumme spørsmål... og har nesten vondt i magen. Hvordan er det MULIG??? Jeg skjems over meg selv :glare:

Åhh, kjenner til følelsen kjære deg! Man sitter og er bare rastløs mens tankene går helt kokos! Hva var det du skrev til ham da? Min fyr bruker også lang tid til tider selvom jeg vet godt at han har sett den. Kan være fordi jeg bruker lang tid noen ganger med vilje… herregud, teit.

AnonymBruker
Skrevet

Åhh, kjenner til følelsen kjære deg! Man sitter og er bare rastløs mens tankene går helt kokos! Hva var det du skrev til ham da? Min fyr bruker også lang tid til tider selvom jeg vet godt at han har sett den. Kan være fordi jeg bruker lang tid noen ganger med vilje… herregud, teit.

Jeg vet.. :( jeg skrev noe som kunne høres veldig kvalmt ut egentlig, sånn selvgod kvalm, har jeg funnet ut etter å ha sittet å analysert det jeg skrev.. det var ment som en slags spøk eller satt litt på spissen, men kom litt feil ut når det ble skrevet ned.. så han syntes vel jeg er en superinnbilsk person med veldig høye tanker om meg selv.. han har vært på maaange ganger idag kan jeg se, så han har hatt massevis med muligheter til å svare.. men når han fortsatt ikke har svart..så :cry: :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...