Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å finne en jobb der jeg ikke trenger særlig erfaring. Pga. at jeg ikke bor på stedet jeg skal flytte til (om jeg såklart får jobb) har jeg ikke mulighet til å gå rundt og spørre på arbeidsplassene.

Går det an å legge ut en eller annen slags "annonse" eller et innlegg en eller annen plass der man søker etter jobb? Jeg har prøvd å finne ledige stillinger på finn og nav, men det var bare EN stilling jeg kunne søke på, og det er ikke sikkert jeg får den en gang.

takk :)

Anonymous poster hash: 93736...422
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan legge ut egen annonse på finn.no, laste opp CV og la arb.givere finne deg der. Også på nav.no kan du gjøre det.

Ellers kan du sende mail med åpen søknad til forskjellige bedrifter du ønsker å jobbe. Og melde deg inn i diverse vikarbyråer.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan legge ut egen annonse på finn.no, laste opp CV og la arb.givere finne deg der. Også på nav.no kan du gjøre det.

Ellers kan du sende mail med åpen søknad til forskjellige bedrifter du ønsker å jobbe. Og melde deg inn i diverse vikarbyråer.

Okei! :) Tusen takk! det høres jo flott ut!

ts

Anonymous poster hash: 79eed...043

AnonymBruker
Skrevet

Det du iallefall kan gjøre, er å søke opp arbeidssteder som dagligvarebutikker, sykehjem, bofellesskap osv som ligger i det området du skal flytte til, og sende de en åpen søknad på mail. Det kan være lurt, da ikke alle stillinger blir lagt ut på finn og nav. Om ikke de har ledige faste stillinger, så trenger de ofte ringehjelp.

Anonymous poster hash: 103e0...3b1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Noen tips til hva jeg kan kalle CV-en min på Finn.no? Jeg har gått helse og oppvekst, et år barn og ungdom, første året medier og kommunikasjon og har bare hatt to sommerjobber. Hva er en grei tittel da?

Skrevet

Hva slags jobb ønsker du da?

Allsidig kvinne/mann ledig for oppdrag innen __________ (fill in the blank)

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags jobb ønsker du da?

Allsidig kvinne/mann ledig for oppdrag innen __________ (fill in the blank)

Alt fra produksjon til medarbeider i butikk. Jeg trenger jobb og jeg tar hva som helst. Jeg kan ikke ta noen jobb før august i år. Bør jeg ha med det i tittelen kanskje?

Skrevet

Jeg tror jeg ville lokket til meg flest mulig ved å skrive "hva" du er og hva slags jobb du er ute etter, og heller ha med når du er ledig i selve cv'en/søknaden.

AnonymBruker
Skrevet

F.eks. "Fleksibel jente på utkikk etter..." Problemet er at jeg ikke vil være kresen heller da... Hvis jeg ikke får meg jobb vet jeg ikke hva jeg gjør :/ Kan jeg skrive... "Fleksibel jente på utkikk etter en heltidsjobb"?

Skrevet

Det kan du sikkert, men jeg tror jeg ville byttet ut ordet fleksibel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...