Gå til innhold

Utrolig ømme nipler, trenger info.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått rundt med sinnsykt ømme nipler i en uke. De er altså så ømme at jeg føler ubehag når jeg har bh på. Hvor lenge før mensen er det normalt å ha det sånn ?

Håper noen har litt peilig, har søkt litt rundt men er ingen som har skrevet noe om akkuratt det jeg lurer på.

Anonymous poster hash: 3f416...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tenker vel på "brystvorter"?



Anonymous poster hash: c44ef...cbd
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det heter det også.

Anonymous poster hash: 3f416...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvorter TS. Brystvorter.

(smøre-) nipler er nåke ein har på tilhengarar og traktorar som ein smører gris på..

Men til saken. Veit ikkje, men har det ofte sånn sjølv.

Anonymous poster hash: 6d162...61d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvorter TS. Brystvorter.

(smøre-) nipler er nåke ein har på tilhengarar og traktorar som ein smører gris på..

Men til saken. Veit ikkje, men har det ofte sånn sjølv.Anonymous poster hash: 6d162...61d

"Nipples" har dei i engelsktalande land. Høyrast så fjortis ut ^^,

Anonymous poster hash: 6d162...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRYSTVORTER



Anonymous poster hash: 34927...2bc
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk utrolig ømme brystvorter da jeg var gravid, det var det første tegnet faktisk. Kom allerede få uker etter befruktning. Kanskje verdt å sjekke for sikkerhets skyld, om du har vært seksuelt aktiv den seneste tiden? :)



Anonymous poster hash: f99bb...f92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå opplever kvinner gjerne mensen og pms forskjellig, hvortid mine brystvorte blir ømme i syklusen trenger overhode ikke være normalt for din syklus periode.

Men mine blir ømme i eggløsning perioden, ca 14 dager før mensen. De er ømme i 2-3 dager før ømheten sprer seg til resten av brystet og slik er de til den 1 mensdagen.

Slik har jeg hatt det i 4-5 år og det er jo også et ganske vanlig pms symptom så det trenger overhode ikke å ha noe med graviditet å gjøre, men selvsagt det kan være greit å sjekke som du har fått tips om.

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det problemet for et par mnd siden. Brystvortene var veeeeeldig vonde utenom det normale for syklusen min. Hos meg regnet de me at det var p pillene, selv om jeg hadde gått på dem lenge. Fikk plutslig masse bivirkninger, ømme brystvorter tyde ofte på at det er hormonelt. Dermed gravid, ppiller eller bare syklusen. Mn vurder å heller ta kontakt med gynekolog om det ikke gir seg om et par uker.

Anonymous poster hash: d197c...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man sier da forskjellig, jeg har alltid sagt nipler. Men da beklager jeg så mye!

Ellers takk for seriøse svar fra resten!

Jeg går ikke på noe nå, da jeg ikke tåler det meste.

Så det har gått i kondom. Jeg har enda 16 dager til forventet mensen. Så jeg synes det var litt merkelig å få vondt allerede nå, også så lenge.

Anonymous poster hash: 3f416...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp? En kan få sopp på brystvortene, om de ser litt såre ut også?



Anonymous poster hash: 1a1bd...780
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T

Man sier da forskjellig, jeg har alltid sagt nipler. Men da beklager jeg så mye!

Ellers takk for seriøse svar fra resten!

Jeg går ikke på noe nå, da jeg ikke tåler det meste.

Så det har gått i kondom. Jeg har enda 16 dager til forventet mensen. Så jeg synes det var litt merkelig å få vondt allerede nå, også så lenge. Anonymous poster hash: 3f416...442

TS her har du fått mange ymse svar alt i fra sopp til graviditet men jeg legger ved en artikkel her som kan være nyttig for deg å lese, kanskje mest for å av krise hele situasjonen som som sagt er ganske vanlig :)http://w-no.encolo.com/c-helse/hva-betyr-det-nar-brystvortene-vondt

"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sopp? En kan få sopp på brystvortene, om de ser litt såre ut også? Anonymous poster hash: 1a1bd...780

Jeg har ikke noe anntydning til sår eller lignende, de ser helt lik ut. Bare ufattelig ømme og mye stivere enn til vanlig.

Anonymous poster hash: 3f416...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...