AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Jeg blir dumpet gang på gang, skjønner ikke hva som er galt med meg. Livredd for å ende opp alene men ender nok sånn. Klarer ikke slutte å treffe folk for jeg har så uendelig lyst å møte noen. Huff. Trist og leiAnonymous poster hash: 81808...e78
Gjest Evel Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Kanskje du burde ta en pause og heller nyte sommeren uten å tenke på dating? 3
Obiola Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Du er ikke alene, frustrerende at man alltid blir dumpa. Jeg har funnet ut at jeg ikke orker å utsette meg for kjærlighetssorg en gang til, så den neste jeg innvolverer meg med skal være en som virkelig vil satse på meg. Om en sånn person finnes eller ikke vil tiden vise 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Kanskje du burde ta en pause og heller nyte sommeren uten å tenke på dating? Anonymous poster hash: 81808...e78
Gjest Malin85 Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Takk for svar. Burde absolutt tatt en pause men klarer det ikke :/ Tenker over det konstant, hva er galt med meg, skjønner ikke hva det kan være
Gjest Evel Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Takk for svar. Burde absolutt tatt en pause men klarer det ikke :/ Tenker over det konstant, hva er galt med meg, skjønner ikke hva det kan være Du, det må du slutte med. Det er ikke noe galt med deg. Som regel er det ingenting galt med deg eller andre, dere bare klikker ikke med en partner, og kanskje dere ikke tillater dere å bare ha det gøy og se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Desperate folk er en fryktelig turn-off. Anonymous poster hash: bce90...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Jeg blir dumpet gang på gang, skjønner ikke hva som er galt med meg. Livredd for å ende opp alene men ender nok sånn. Klarer ikke slutte å treffe folk for jeg har så uendelig lyst å møte noen. Huff. Trist og leiAnonymous poster hash: 81808...e78 Du må nesten utdype litt mer hvis du ønsker noen konkrete tilbakemeldinger. Hvor gammel er du? Hva slags forhold har du vært i? Hva gikk galt? Hva slags dates er det du har vært på, når og hvor ofte? Hva gjør du for å skaffe deg dates - er du sosial/aktiv på datingsider, eller sitter du passivt og venter på at noen skal komme bort til deg og be deg med på date? Anonymous poster hash: 0bc71...8e8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Jeg blir dumpet gang på gang, skjønner ikke hva som er galt med meg. Livredd for å ende opp alene men ender nok sånn. Klarer ikke slutte å treffe folk for jeg har så uendelig lyst å møte noen. Huff. Trist og leiAnonymous poster hash: 81808...e78 Føler så innmari med deg. Har det akkurat likt. Bortsett fra at jg ikke blir dumpa for kommer ikke så langt en gang. Aldri opplevd kjærlighet. Og er naiv nok til å tro at ting går bra i blant. Men nei. Anonymous poster hash: 148eb...567
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Man MÅ ikke ha kjæreste. At man er desperat lyser godt igjennom, og da er det ikke rart man ikke finner noen. Vær selvstendig, ha det gøy, vær kresen, og ikke tenk noe på det. Det skal være moro, det skal ikke være en plikt. Anonymous poster hash: 354e1...f73 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 Man må kunne ha det bra som singel for å ha det bra i et forhold sies det Nyt livet, også som singel! Den rette kommer etterhvert Anonymous poster hash: 7b585...8f1
Gjest Leo Nardo Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Jeg vil ha deg! Og jeg elsker deg. Ja, jeg gjør det. Det er ingen i hele verden som er akkurat som deg. Du er et unikt og fantastisk menneske. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 Blir man dumpet ofte...så er det kanskje på tide å ta et oppgjør med seg selv. At det er DEG det er noe galt med. Anonymous poster hash: 6f4f9...15c
FalconPunch Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
Gjest Idollet Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 Kjenner til den følelsen. Forskjellen er den at ingen vil dumpe meg, fordi ingen går inn i forhold med meg. Damene stiller seg ikke akkurat i kø
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Takk for svar. Burde absolutt tatt en pause men klarer det ikke :/ Tenker over det konstant, hva er galt med meg, skjønner ikke hva det kan være Det at du blir dumpet betyr ikke at det er noe galt med deg... Men vet du ikke hva som leder til at du blir dumpet? For det finnes mye nyttig informasjon i å bli dumpet eller i å gå på en krasj i kjærlighetslivet.. Selv om det er kan være jævlig hardt, så bør man prøve å se litt konstruktivt på det slik at man kan lære og vokse på det som en erfaring i stedet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 Er du feit? Anonymous poster hash: 526a3...256 1
Gjest Phoenix Skrevet 26. mai 2014 #19 Skrevet 26. mai 2014 (endret) Takk for svar. Burde absolutt tatt en pause men klarer det ikke :/ Tenker over det konstant, hva er galt med meg, skjønner ikke hva det kan være Trenger det å være noe galt med deg? Kan det være at det er noe galt med dem? Jeg vil også anbefale en pause, gjerne på ett år før du kaster deg uti det igjen. Det klarer du, og det høres det ut som du trenger! Fordyp tiden din i noe annet. Skaff deg en skikkelig tidskrevende hobby eller begynn å løpe for å få ut litt energi. Ikke legg fokuset på at du trenger noen eller skal møte noen, men legg fokuset på at du har et flott liv UTEN en kjæreste! Som en annen sa, det skal være moro! Vær kresen, velg noen som vil behandle deg godt, tar vare på deg, og ikke nøy deg med hvem som helst fordi du må møte noen. Har du dumpet noen selv? Endret 26. mai 2014 av Poirot 1
Gjest multibox Skrevet 26. mai 2014 #20 Skrevet 26. mai 2014 Jeg blir dumpet gang på gang, skjønner ikke hva som er galt med meg. Livredd for å ende opp alene men ender nok sånn. Klarer ikke slutte å treffe folk for jeg har så uendelig lyst å møte noen. Huff. Trist og leiAnonymous poster hash: 81808...e78 Jeg tar imot kjærstesøknader. Skriv høyde/vekt/alder Kriterier: Du må være trofast, ikke sjalu, tilgjengelig minst 2 dager i uken (stort pluss om du også er tilgjengelig på telefon utenfor avtalt tid, da gjerne rundt 0330 natt til lørdag/søndag), glad i å lage mat, ha langt hår og ellers feminine trekk. Jeg skal også ha skriftlig varsel minst 3 dager før mensen. Inkl minst 3 bilder, hvor hvertfall 1 av dem er nakenbilde PM meg 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå