Gå til innhold

Behå 70AA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt lyst på noen nye, fine behå'er som faktisk passer meg. Jeg har ganske små bryster, så derfor er det vanskelig å finne noen i min strs.

Eller, det er ikke vanskelig (kan jo gå på barneavdelingen…), men ønsker meg virkelig en fin og gjerne sexy behå (spesielt nå som jeg har fått en kjæreste).

Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om det finnes butikker i Oslo eller på nett som selger behå i strs. 70AA med normalt innlegg i behåren, ikke "bombshell", som i tillegg er litt fin/pen/sexy?

Blir utrolig glad for svar :)

Hilsen jente, 25.



Anonymous poster hash: a0feb...397
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

På nett finnes noen :)

LittleWomen er en av dem. Dette er en av de små spesialbutikkene som drives av en kvinne, basert på hennes egne utfordringer med å finne pent undertøy i sin egen størrelse.

Ta en titt, og se.

Kanskje BH'ene der ikke er noe for deg, men da vet du at den lille butikken finnes :)

Flere av disse små, britiske butikkene samarbeider. Det er slik jeg vet at LittleWomen eksisterer :)

Fire sider med AA-BH'er.

70 er lik 32 i UK når det gjelder omkrets.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en undertøysbutikk på Oslo City hvor du mest sannsynlig vil finne en som passer. Så et par lekre BH-er i små størrelser der. Husker ikke hva den heter, men den er ganske liten og gjemt bort i et hjørne i første etasje. Der er de veldig hjelpsomme og hyggelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nett finnes noen :)

LittleWomen er en av dem. Dette er en av de små spesialbutikkene som drives av en kvinne, basert på hennes egne utfordringer med å finne pent undertøy i sin egen størrelse.

Ta en titt, og se.

Kanskje BH'ene der ikke er noe for deg, men da vet du at den lille butikken finnes :)

Flere av disse små, britiske butikkene samarbeider. Det er slik jeg vet at LittleWomen eksisterer :)

Fire sider med AA-BH'er.

70 er lik 32 i UK når det gjelder omkrets.

Åh, tusen takk! Skal ta en titt med én gang :)

Anonymous poster hash: a0feb...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en undertøysbutikk på Oslo City hvor du mest sannsynlig vil finne en som passer. Så et par lekre BH-er i små størrelser der. Husker ikke hva den heter, men den er ganske liten og gjemt bort i et hjørne i første etasje. Der er de veldig hjelpsomme og hyggelige.

Har vært innom den (tror det er Change du mener?), men fant ikke noe som falt og passet i smak.

MEN tusen takk for tips likevel, Savannah :)

Anonymous poster hash: a0feb...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Åh, tusen takk! Skal ta en titt med én gang :)

Anonymous poster hash: a0feb...397

Jeg synes denne er så lekker, - den finnes i 32AA, og med boxeren til så kommer hele 'pakken' på under 200 NOK som er den berømte toll og mva grensen.

Lett paddet, men.. uten bøyle...

Jeg er en 'gammel dame' så vi har med stor sannsynlighet litt ulik smak... :fnise:

Bær over med meg er du snill, jeg forsøker virkelig bare å hjelpe siden jeg vet hvor vanskelig det kan være å finne en fin BH som passer :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes denne er så lekker, - den finnes i 32AA, og med boxeren til så kommer hele 'pakken' på under 200 NOK som er den berømte toll og mva grensen.

Lett paddet, men.. uten bøyle...

Jeg er en 'gammel dame' så vi har med stor sannsynlighet litt ulik smak... :fnise:

Bær over med meg er du snill, jeg forsøker virkelig bare å hjelpe siden jeg vet hvor vanskelig det kan være å finne en fin BH som passer :blush:

Setter pris på at du hjelper meg, så jeg bærer over deg med gledere ;)

Denne likte jeg veldig godt:

http://www.littlewomen.com/nonwired/lw205

Tenker på å bestille den...

Anonymous poster hash: a0feb...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært så heldig og hatt 70-aa hadde jeg gått uten bh :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...