Gå til innhold

Er dette normale øyne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det normalt at de røde blodårene synes godt på det hvite i øyet?

Eller er det mer normalt at det hvite i øyet kun er .. ja hvitt ?

Jeg har nemlig blitt svært plaget med masse røde blodårer som hele tiden er fremtrende i begge øynene.

Hvor henvender jeg meg for å eventuelt få øyedråper?

Eller hva gjør man med dette?

Føler ikke jeg har noe sted å gå til med et slikt problem, og det plager meg hver dag :( Øynene føles tørre og såre.. Apoteket henviser bare til ekstra tårevæske uten at det hjelper, eller har noe å si.

Selv om jeg bruker briller, og ikke har på meg sminke, så er problemet fortsatt der.

Er det normalt å ha slike øyne som dette hver dag?;

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTH4Wsnqu55X_vHwLi-ldMRXB6y2XsAfw-y2CQ5lXAsM1DrHXNu



Anonymous poster hash: 2fa45...4dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok at noen har synlige blodårer ja, spesielt om de bruker kontaktlinser. Eller?

Ville gått til optiker og snakket med de kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så rød på øynene, og i tillegg sår og tørr, så synes jeg du skal oppsøke lege. Er kanskje allergi, da blir man ofte rød på øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Man kan også bli rød, tørr og sår i øynene av å tilbringe for mye tid foran pc og nettbrett. Jeg hadde sånn type øyne som det vises i HI, pluss at mine var tørre og såre. For min del måtte jeg la være med å være på pc/ nettbrett i 2 uker til det gikk over. I den perioden brukte jeg noe som het Tears Again fra apoteket som er noe man kun sprayer på øyelokkene og så fuktiggjør det øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...