Gå til innhold

Hvor mye betaler man hos psykolog?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster det egentlig uten at man går til legen først? Og hvis man går til lege, hvor mye blir det da med egenandel?

Anonymous poster hash: 55acb...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Husker ikke helt, men tror jeg betalte 700kr ca, men dette er mange år siden. Mulig det har endret seg.

Med henvisning betalte jeg vel ca 200kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler ikke for mine psykologtimer og tørr ikke spørre hvor mye det koster.
Er det noe forskjell på voksne og barn?



Anonymous poster hash: 1ccfd...cfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler ikke for mine psykologtimer og tørr ikke spørre hvor mye det koster.Er det noe forskjell på voksne og barn? Anonymous poster hash: 1ccfd...cfb

Barn betaler ikke.

Anonymous poster hash: a84d6...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barn under 16 år betaler ikke noe. alle andre betaler 315 kr for hver time, inntill frikortgrensa. OK. kanskje det ikke er slik på BUP, frem til en blir 18. faktisk litt usikker.

dette er da i det offentlige. private er det forskjellig fra sted til sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betaler ikke en krone hos psykologen og vet ikke hvorfor jeg får gå gratis der.

jeg har gått til sikkert 25 forskjellige psyologer og psykriatere oppover årene.

men nr jeg begynte her jeg går nå betaler jeg ingenting :S jeg tror jeg skal spør psykologen min om hvorfor det :P

før betalte jeg 329 kroner timen helt til jeg fikk frikort.



Anonymous poster hash: 73408...4f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betaler ikke en krone hos psykologen og vet ikke hvorfor jeg får gå gratis der.

jeg har gått til sikkert 25 forskjellige psyologer og psykriatere oppover årene.

men nr jeg begynte her jeg går nå betaler jeg ingenting :S jeg tror jeg skal spør psykologen min om hvorfor det :P

før betalte jeg 329 kroner timen helt til jeg fikk frikort.

Anonymous poster hash: 73408...4f2

det var merkelig. men kanskje flott? hvor går du? er det noe innenfor kommunen. eller DPS eller noe slikt? ja. spør. er alltid greit å forstå slike ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...