AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Hei. Noen som har erfaringer med operasjon på "tuberous breasts"? Hvordan gikk du frem? Hva kostet det? Ble de slik du ønsket? Anonymous poster hash: 0bf31...204
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Hvorfor ikke bruke den norske betegnelsen, tubebryster? Jeg tror det er vanskelig å få det dekket av det offentlige, men ikke umulig.Anonymous poster hash: 89291...177
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Hvorfor ikke bruke den norske betegnelsen, tubebryster? Jeg tror det er vanskelig å få det dekket av det offentlige, men ikke umulig.Anonymous poster hash: 89291...177 Tuberøse bryster* Anonymous poster hash: 3c632...e15
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Tuberøse bryster kan bli dekket av det offentlige. Jeg har i hvertfall en venninne som tok operasjonen gratis ved et offentlig sykehus. Det var kun det ene brystet som var tuberøst, så først fettsugde de det andre, og deretter la de inn silikon i begge to. Det var visst den beste måten å få de like på. Hun har kjempeflotte pupper nå. Det ene brystet hennes var skikkelig tuberøst. Gå til fastlegen og få han eller henne til å sende en henvisning til sykehus. Slik jeg forstod det så må du altså ha diagnosen tuberøse bryst, det hjelper ikke at du mener at de er tuberøse selv. Men det er alltid kirurgen som bestemmer til syvende og sist. Anonymous poster hash: a9f17...aea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå