AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Hei. Da jeg var rundt 13-15 år husker ikke eksakt hvor gammel jeg har vært da. Da var jeg så idiot, og dum at jeg barberte mine øyenbryn med barberingsmaskin. Men nå har jeg sammensatt øyenbryn, og ønsker å ta det bort for alltid. Har bilde av meg selv, da det var perfekt med øyenbryn mine, men no er dem sammensatt. Hvor mye koster det for å fjerne det for alltid? Hvor i Norge er det mulig å gjøre det? Er det mulig? Anonymous poster hash: 094b8...94b
Påfugl Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Mener du unibrow? Prisen varierer jo litt, men ser ut til å variere fra 500 til 1000, men behandlingen må gjentas så regn med prisen x 3 eller noe. Hvis du napper/vokser mellom brynene så vil jo hårveksten etterhvert bli mindre uten å betale for laser.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 ja unbrown Mener du unibrow? Prisen varierer jo litt, men ser ut til å variere fra 500 til 1000, men behandlingen må gjentas så regn med prisen x 3 eller noe. Hvis du napper/vokser mellom brynene så vil jo hårveksten etterhvert bli mindre uten å betale for laser. Anonymous poster hash: 094b8...94b
Påfugl Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 ja unbrown Anonymous poster hash: 094b8...94b Klinikk Oslos pris ligger på 500. Your skin tar 900.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Tusen takk for hjelp. Vet du om det funker betaler hva som helst bare, at det blir borte for alltid ? Klinikk Oslos pris ligger på 500. Your skin tar 900. Anonymous poster hash: 094b8...94b
Påfugl Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Tusen takk for hjelp. Vet du om det funker betaler hva som helst bare, at det blir borte for alltid ? Anonymous poster hash: 094b8...94b Har ikke prøvd det selv, men vil tro det funker. Laser funker jo best på litt tykkere hår som er mørke, og det er jo stort sett det øyebryn er. For at det skal bli permanent må behandlingen gjentas noen ganger, hvor mange ganger og hvor lang tid det går mellom hver behandling avhenger av hvor håret du fjerner er så jeg vet ikke i ditt tilfelle. Men tror nok du skal få fjernet det permanent om du har tid og råd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå