Gå til innhold

Ville du blitt sammen med en jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville du blitt sammen med en jomfru?

Jeg elsker at mannen tar kontrollen i senga, og som har litt erfaring. Har møtt en fyr som jeg vet er jomfru, men lurer på hvordan det hadde blitt i senga. Jeg liker han veldig godt men.

Hva med dere?



Anonymous poster hash: 19dff...27b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sammen med/drevet med flere jomfruer, og det har gått overraskende bra. Så bra at jeg ikke har trodd at dem har vært det. Dessuten så er menn ofte villig til å lære når det kommer til det med sex ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer seg nok fort, sex er ikke såååå komplisert. :)



Anonymous poster hash: e7ec7...5b9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer seg nok fort, sex er ikke såååå komplisert. :)

Anonymous poster hash: e7ec7...5b9

Fixed.

Anonymous poster hash: 57533...5c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet, nei, men hadde jeg vært heeeeeeeeeeelt hinsides forelska så hadde jeg vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fixed.

Anonymous poster hash: 57533...5c9

Ja, det er jo veldig vanlig å komme fort i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg, foretrekker at han har kontrollen - grenser mot submissiv/bdsm. Det har likevel gått veldig fint å være sammen med en som var jomfru. Det viktige var mer hans personlighet og kjemien mellom oss. Han klarte på en måte å ta kontroll på utforskingen av sexlivet vårt, alt det nye og spennende han ville prøve - og jeg var ikke vond å be ;)



Anonymous poster hash: 523ae...fe9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jomfru helt fram til noen måneder siden, nå er det jeg som tar kontrollen i senga selv om kjæresten min har mye mer erfaring enn meg.

Er instinkt det greiene der :)

Anonymous poster hash: 23d16...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Jau, jau. Stakkars de som er jomfru da. De får ikke napp ellers, og jentene ønsker dem ikke fordi de ikke får napp. God kombo. Minner meg om dette med å få arbeid. Du trenger først erfaring for å få arbeid, og for å få erfaring trenger du arbeid. :Gjesp: Livet er ikke lett.

Endret av Idollet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet jeg heller.

Jeg er en som aldri ville vært med en jeg ikke var forelsket i, og som jeg håper på en fremtid sammen med. Og da faller slike ting langt ned i rekka over hva som potensielt stopper meg i å bli sammen med vedkommende.

Forøvrig ville jeg foretrukket en jomfru fremfor en skilt barnefar eller en som hadde vært halve Norge rundt.

Det perfekte hadde vel vært en med litt erfaring som var jomfru :laugh:
(jada, jeg er fullstendig klar over at det er en umulighet)

Endret av AUG---UAG
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min andre kjæreste var jomfru mens jeg ikke var det, elsket å være hans første og vise han hvordan det skulle gjøres. Tar en jomfru over en som har ligget med 50+ any day, jeg trives uansett å ta kontrollen så kan de heller ta over når de er komfortable med det :)



Anonymous poster hash: 2a04d...661
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg kan jo lære han men. :)

TS



Anonymous poster hash: 19dff...27b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, jau. Stakkars de som er jomfru da. De får ikke napp ellers, og jentene ønsker dem ikke fordi de ikke får napp. God kombo. Minner meg om dette med å få arbeid. Du trenger først erfaring for å få arbeid, og for å få erfaring trenger du arbeid. :Gjesp: Livet er ikke lett.

Jeg hadde ingenting imot å være med en jomfru når jeg var 18 - tidlig 20åra. Nå som jeg er over 30 så forventer jeg at han kan litt hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest heihallo1998

Jeg tror ikke akkurat at hvorvidt han er jomfru eller ikke ville vært avgjørende for om jeg kunne blitt sammen med ham eller ikke, for meg spiller personligheten og utseendet en større rolle. Man lærer jo av å gjøre, så han ville jo blitt bedre etter hvert.

Kan forresten si at jeg og liker at han tar kontrollen i senga, da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke blitt sammen med en, men jeg ville definitivt sett hva vi kunne gjøre for å endre på saken om han var attraktiv og relativt ung (selv er jeg tidlig i tjueårene). Kan se for meg å bli veldig tent av å gjøre en uskyldig gutt litt skitten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville definitivt tatt jomfrudommen til noen, heh. Da kommer han til å huske meg for resten av livet og jeg følt meg spesiell :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...