Gå til innhold

Fy faen for et avskyelig manneblad!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ODgLwVs.jpg

Jævla voldtektsmenn og sadister hele gjengen!



Anonymous poster hash: d948b...100
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ODgLwVs.jpg

Jævla voldtektsmenn og sadister hele gjengen!

Anonymous poster hash: d948b...100

Synes forsiden var litt morsom jeg (er kvinne). Det er jo noe lignende som står på framsiden av dame-bladene bare med motsatt fortegn...

Anonymous poster hash: 74b22...e65

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den type blader, for menn og kvinner, er bare fordummende. Skjønner ikke hvorfor folk kjøper dem :vetikke:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det et ekte blad? Uansett ikke noe verre en damebladene. "Bli slank! Slik blir du pen! Slik kan du kle deg vakrere! Her er en oversikt over grønnsaker som nesten ikke har kalorier! Dette må du gjøre for å bli mer fit! For du er faen ikke god nok som du er, ditt tjukke troll, så derfor trenger du dette damebladet som kan hjelpe deg til å bli akseptabel!"



Anonymous poster hash: c1128...0be
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrkAnna

Det er akkurat det samme på cosmopolitan for kvinner... Ærlig talt, voldtektsmenn? Då må jo dei som kjøper dameversjonen vere voldtektskvinner. Merkelig å reagere på den måten synast eg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huffameg. Helt forferdelig. La oss bannlyse alle blader, så slipper vi dette søppelet!

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det samme på cosmopolitan for kvinner... Ærlig talt, voldtektsmenn? Då må jo dei som kjøper dameversjonen vere voldtektskvinner. Merkelig å reagere på den måten synast eg.

Det er jo som er poenget da, dette er Cosmopolitan for kvinner bare at de har satt en mann på forsiden i stedet for en kvinne og oversatt titlene fra kvinneversjon til manneversjon.

6cDAKfd.jpg

Laget for å sette kvinnebladene litt i perspektiv.

Anonymous poster hash: d948b...100

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FrkAnna

Det er jo som er poenget da, dette er Cosmopolitan for kvinner bare at de har satt en mann på forsiden i stedet for en kvinne og oversatt titlene fra kvinneversjon til manneversjon.6cDAKfd.jpg Laget for å sette kvinnebladene litt i perspektiv. Anonymous poster hash: d948b...100

OK. "De e jo flott de!" :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg synes det var en bra parodi på idiotiske blad for damer.



Anonymous poster hash: e6a9a...05d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Corto Maltese

ODgLwVs.jpg

Jævla voldtektsmenn og sadister hele gjengen!

Anonymous poster hash: d948b...100

not-sure-if-stupid-or-really-stupid.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Haha. Jeg trodde trådstarter mente alt ironisk jeg.. (?) Alle skjønner vel at det der er en parodi (som nevnt) på dameblader? Men at man kan jo tenke seg hva vi kvinner hadde tenkt om det faktisk fantes slike blader? Selv om "vi" er like ille, om ikke verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...