SiMa Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Dere som ikke skal ha hvit kjole, hvilken farge skal dere ha? Er det "brudekjolefasong" eller en enklere kjole? Slør/ikke slør? Kirkebryllup?Borgerlig vielse? Annet? Hva synes dere om en brudekjole som ikke er hvit, med slør til?
Birdo Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Skal ha vanlig brudekjole, men den skal være svart og hvit da. Så den er jo ikke helt annen farge da. Annet en det, skal vi ha kirkelig bryllup med det som hører til Syns litt annerledes kjole kan være veldig fint jeg Åssen tenker du at du skal ha da?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Vi kjører bunad. Hadde vi ikke gjort det hadde jeg nok hatt en hvit og rød kjøle. Horvidt en ikke hvit kjole passer til slør spørs på kjolen. Gjjør det du førler for du ! Anonymous poster hash: ae2bf...f90
Kicki_90 Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Jeg skal ha mellomblå kjole med hvit blonde utenpå. Borgerlig vielse (annen kjole til vielsen), ikke slør eller bukett. Det en ganske enkel kjole med utringningen bak og ermer i blondestoff. 1
Pimpel Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Jeg skal ha mellomblå kjole med hvit blonde utenpå. Borgerlig vielse (annen kjole til vielsen), ikke slør eller bukett. Det en ganske enkel kjole med utringningen bak og ermer i blondestoff. Det høres ut som en veldig vakker kjole 1
Pingting Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Vi hadde humanistisk vielse. Jeg hadde - sjokoladebrunt viktoriansk korsett med noen små broderier i gull - champagnefarget skjørt, litt utsvingt og kortere foran enn bak - støvletter i omtrent samme brunfarge som korsettet - bolero i kremhvitt (eller elfenben eller gud vet hva. Jeg kan ikke disse hvitnyansene! ) - choker/smykke i kremhvitt med bronse og orange/rustfargede detaljer (omtrent samme farge som på håret mitt) - hadde også kremhvite hansker og stoffblomster i håret. Vurderte noe slags slør (typ birdcage) også, men da ble det alt for mye greier. Hele antrekket ble egentlig mye lysere og hvitere enn jeg hadde sett for meg. Egentlig hadde jeg ikke så mye behov for å se så "brudete" ut til å begynne med, men den lysten kom snikende etterhvert. Slør til en ikke-hvit kjole synes jeg høres veldig kult ut - både hvite slør til fargde kjoler og slør i samme farge som kjolen
Tarsan97 Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Hvit er vel uskyldets farve. Jomfuelig som er viktig, eller var i gamle dager i allefall. Er du tøs og ikke jomfru kan du vel ikke ha hvit ? Da må du ha en annen farge.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Hvit er vel uskyldets farve. Jomfuelig som er viktig, eller var i gamle dager i allefall. Er du tøs og ikke jomfru kan du vel ikke ha hvit ? Da må du ha en annen farge. Haha, er nok ikke mange brudene i dag som er jomfru når de gifter seg... Anonymous poster hash: fc87c...eb6
Tarsan97 Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Haha, er nok ikke mange brudene i dag som er jomfru når de gifter seg...Anonymous poster hash: fc87c...eb6 Hva har verden kommet til....
Gjest Solstråla88 Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Når vi giftet oss hadde jeg ivory og champange farge på kjolen, og påsydde perler og blonder
Snartbrud82 Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Eg har leita leeeenge etter ein brudekjole som er rød og kvit og endelig har eg funnet den rette ":)
SiMa Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 26. mai 2014 Hvit er vel uskyldets farve. Jomfuelig som er viktig, eller var i gamle dager i allefall. Er du tøs og ikke jomfru kan du vel ikke ha hvit ? Da må du ha en annen farge. Jeg er verken tøs eller jomfru. Kan jeg bruk hvitt da?
Tarsan97 Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Jeg er verken tøs eller jomfru. Kan jeg bruk hvitt da? Nei, man kan ikke være ikke noen av delene vel
Gjest celine Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 Vi hadde humanistisk vielse. Jeg hadde - sjokoladebrunt viktoriansk korsett med noen små broderier i gull - champagnefarget skjørt, litt utsvingt og kortere foran enn bak - støvletter i omtrent samme brunfarge som korsettet - bolero i kremhvitt (eller elfenben eller gud vet hva. Jeg kan ikke disse hvitnyansene! ) - choker/smykke i kremhvitt med bronse og orange/rustfargede detaljer (omtrent samme farge som på håret mitt) - hadde også kremhvite hansker og stoffblomster i håret. Vurderte noe slags slør (typ birdcage) også, men da ble det alt for mye greier. Hele antrekket ble egentlig mye lysere og hvitere enn jeg hadde sett for meg. Egentlig hadde jeg ikke så mye behov for å se så "brudete" ut til å begynne med, men den lysten kom snikende etterhvert. Slør til en ikke-hvit kjole synes jeg høres veldig kult ut - både hvite slør til fargde kjoler og slør i samme farge som kjolen Det hørtes ordentlig lekkert ut!
SiMa Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #15 Skrevet 26. mai 2014 Nei, man kan ikke være ikke noen av delene vel Strengt tatt kan man vel være begge deler. Problemet er hvis du vil være begge deler på en gang. På den annen side, manglende jomfruhinne er fort gjort å fikse. Kanskje det var en tanke før bryllupet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå