Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og Kjæresten skal til London i November.

Lurer på om det går an å komme godt under 10000 kr på fly og hotell?

Noen som har noen tips og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvfølgelig, vi har aldri betalt mer enn 5000 for en helg/langhelg=)

Kan anbefale tune hotell, hvis du vil ha fint og billig=) finnes flere av de, jeg liker best den på paddington, det er nyest også. Bestiller du via expedia og lignende sider får du med håndkle, gratis internett og sånn, ellers er hotellet litt "ryanair/norwegian" opplegg hvor du betaler ekstra for det du vil ha. Tv på hvert rom, men koster en bitteliten sum pr døgn for eksempel. Litt små rom, men fine. Reiser uansett ikke til london for å henge på rommet hele dagen, så vi har bodd der flere ganger og hvert storfornøyd=)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og Kjæresten skal til London i November.

Lurer på om det går an å komme godt under 10000 kr på fly og hotell?

Noen som har noen tips og erfaringer?

Du kan komme langt under det ja, men det kommer jo an på hvor lenge du skal bo der. Når jeg reiser alene på weekendturer ligger det stort sett på rundt kr 3000, hvor mesteparten er hotell. Flybillettene er nesten gratis så lenge man venter på en av de kampanjene som kommer til stadighet. Betaler som regel mer for flybuss og tog enn for fly, faktisk. Men hotell kan koste litt hvis man vil bo sentralt, noe jeg alltid prioriterer.

Anonymous poster hash: debe9...3b4

• Liker 1
Skrevet

Du kan komme langt under det ja, men det kommer jo an på hvor lenge du skal bo der. Når jeg reiser alene på weekendturer ligger det stort sett på rundt kr 3000, hvor mesteparten er hotell. Flybillettene er nesten gratis så lenge man venter på en av de kampanjene som kommer til stadighet. Betaler som regel mer for flybuss og tog enn for fly, faktisk. Men hotell kan koste litt hvis man vil bo sentralt, noe jeg alltid prioriterer.

Anonymous poster hash: debe9...3b4

Vi skal være der en langhelg :)

AnonymBruker
Skrevet

Det burde ikke være noe problem. For et par år siden hadde jeg tre netter i London (dobbeltrom) midt i desember. Hele reisen for hotell, fly, tog, undergrunnen, shopping og mat kom på under 8000 kr.

Anonymous poster hash: e5b38...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...