Gå til innhold

HJELP- pulsering under navlen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så redd jeg har en aorta anurysme der, det pulserer skikkelig ca 5 cm under navlen og til venstre. Leste at man kan dø om den sprekker!! Har ikke vondt men kjennes ut som at det lever noe der, og det er IKKE luft av noe slag :(

Anonymous poster hash: f73cf...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan den sprekke bare sånn uten videre da? Ring legevakta og hør :)

Ja, det stod det. Er alene hjemme, blakk og har ikke mulighet til å komme meg til legevakt heller. Det kom plutselig, og dirrer/pulserer skikkelig, har pågått i en halvtime nå.

Anonymous poster hash: f73cf...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Det koster ikke noe å ringe de å høre! Snakk litt med de :) jeg tror du stresser deg selv opp litt? Prøv å slapp av, kanskje det roer seg da?

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ikke noe å ringe de å høre! Snakk litt med de :) jeg tror du stresser deg selv opp litt? Prøv å slapp av, kanskje det roer seg da?

Ringte pappa og fikk roet meg ned, men det kom plutselig tilbake uten at jeg tenkte på det så det er er eller annet. Kjennes litt ut som en vannballong som pulserer. Pappa sa det er umulig at unge mennesker har aortalidelser på den måten men på alle nettsteder stør det søk umiddelbart hjelp om du opplever dette.

Anonymous poster hash: f73cf...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...