Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 Hei Jeg og ei venninne skal til syden neste år, i begynnelsen av mai. Hvor bør vi reise da. Vil ha det varmt. Må det blir kanariøyene?, tenkte på Kreta, men er det varmt der da? Vil ha mange tips På forhåndt takk.
*Emma* Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 Tror jeg viille valgt Kanariøyene. Kreta er neppe varmt nok hvis dere skal ligge på stranda å gå ut "i korte skjørt" om kvelden. Jeg kom hjem fra Kreta for under en uke siden og enda vi nå er i juni var det ikke spesielt varmt om kvelden. Dagen var bra. Uken før jeg dro var det ikke veldig varmt heller. Max 21-23 om dagen og ca 15-18 om kvelden. JEG syns ihvertfall ikke det er varmt nok
Gjest Madam Felle Skrevet 15. juni 2004 #3 Skrevet 15. juni 2004 Det er varmt på de fleste stedene i mai, for sesongen starter som regel i april. Kreta har fin temperatur på den årstiden.
Gjest gjest denne gangen Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 Anbefaler Kypros. Kypros ligger litt sydligere enn de greske øyene og er mer garantert pent vær. Vi dro dit 17. mai i år og hadde en temperatur på ca. 25 g Tror de kanariske øyene ligger på den samme temperaturen i mai mnd. som de greske, bare det er litt kjøligere om kvelden. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå