Gå til innhold

God flipflops?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har dere noen gode tips til flip-flops i strl 34-35 ?



Anonymous poster hash: cf8eb...5bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan signere at havaianas er supre. Jeg har hatt mine i 2-3 sesonger nå, og de er ikke blitt nedsukne og slappe slik mange flip flops blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd flipflops fra billigbutikker, Rip Curl og Ipanema, men ingen av dem kan måle seg med de jeg har fra Havaianas når det gjelder komfort :) Myke å gå på, gnager ikke mellom tærne og kvaliteten ser ut til å være veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen fra Ilse Jacobsen som jeg liker godt. Jeg har ikke fått gnagsår mellom tærne av disse som jeg har fått av mange andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best flipfloper med strikk som går fra tåen. De sitter bedre og gnisser ikke slik at det dannes gnagsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Havaianas og Reef. Reef sitt slagord då eg kjøpte mine var "ridiculously comfortable" og det kan eg verkeleg gå god for. Eg likar også Havaianas veldig godt, eg meiner, eg har ti par (no kidding), så eg er jo litt hekta. Ein av dei har faktisk tolt å bli overkøyrd av rushtrafikken i Rio utan å få skrammer, og det må jo vere bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ipanema og Havaianas. Personlig så synes jeg at Ipanema sine er hakket mykere og bedre enn de fra Havaianas. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Kan de kjøpes i vanlige skobutikker?

Jeg bare må prøve ting før jeg kjøper det så ønsker ikke kjøpe over nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. DNA har ihvertfall Havaianas. Eurosko pleier å ha Ipanema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

signerer havaianas! også har jeg disse fra crocs (!!) som er helt sinnsykt gode å gå i...

50392189ba2b0b7fa7561ec5a12865cb.jpg

"sexi flip" heter de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg anbefaler å kjøpe Havaianas i USA, for de er noe helt annet enn det man får her hjemme. Det er stor forskjell på sålene, og de som selges her i norge virker "billige" i kvaliteten i forhold til de som selges der borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle disse er for tynne jeg. Orker å gå med dem en time på asfalt så blir jeg sliten.

Jeg må bruke de som heter Walkstar Flip Flops. Eller dr. Scholl . Det er av samme materiale typen som crocks...litt tykkere og mykere såle enn det de over meg har beskrevet.

Utfordringen er å finne din størrelse. Da butikkene må bestille like mange i begge ende av skalaen. Bestiller dem størrelse 35 må de også bestille størrelse 42. Osv. Ellers vil ikke fabrikkene sende bestillingen.

Få i Norge er mindre enn 36 eller større enn 41...noen utvalgte butikker har noe innimellom. Ta en ringerunde før du titter.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...