Gå til innhold

Er det noe galt med meg, hva skjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Det jeg sliter ganske mye med noe! Jeg vet ikke hva skal jeg kalle det, men jeg kommer til å beskrive litt!

Jeg som person, liker veldig mye sommer, liker at det er sol ute og da føler jeg meg ekstremt bra. Da for jeg jeg den følelsen, av varmen at jeg er nesten i Miami Beach og koser meg i sola hehe.

Når vinteren kommer, så er jeg den person som er ganske grinete, som er ikke blid eller i godt humør. Liker ikke så mye vinteren, jeg hater vinteren og kulden. Jeg skulle ønsket, at Norge kunne være, hvor det er alltid varme, hvor folk vil strømme til fra andre land og kose seg i Norge, men nei her er det ganske lang vinter, men kort sommer.

Når vi kommer litt til sola og varmen, av og til er jeg person hvis jeg liker å dra liten tur til byen, se hva folk gjør. Også nyte sola og varmen, se hvor mye det er folk ute som shopper koser seg osv.

Det som er rart med meg, har jeg merket at, hvis jeg er ute når det er sol, det jeg har skrivet om byen. Da føler jeg meg helt forferdelig, kjedelig, kvalm osv osv. Motivasjonen på dagen blir helt ødelagt for meg, når det skjer med meg.

Er det noen som har opplevd, som meg?

bor i Fredrikstad.

hilsen g25



Anonymous poster hash: 896f7...317
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det som er rart med meg, har jeg merket at, hvis jeg er ute når det er sol, det jeg har skrivet om byen. Da føler jeg meg helt forferdelig, kjedelig, kvalm osv osv. Motivasjonen på dagen blir helt ødelagt for meg, når det skjer med meg."

Jeg forstår ikke helt hva du mente med det der, men det er normalt å være mer glad og livlig når det er sol og varmt ute. Kan hende du får høst/vinterdepresjon-tendenser, og det er veldig normalt. Vet om mange som føler det samme. Jeg er i godt humør under alle årstider, men merker at jeg blir mye mer glad og energisk om sommeren, og det er helt, helt normalt. De fleste foretrekker et varmere klima med mye sol, de fleste er enige i at kulde og grått vær er trist. Tror ikke det er noe galt med deg, ut fra hva du skriver. Kanskje du mangler D-vitamin utenom sommersesongen også, det er normalt blant nordmenn.



Anonymous poster hash: dbd65...a49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...