AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg skal sette inn hormonspiral og var derfor hos min fastlege forleden. Jeg spurte om det er sånn at det kun er Mirena som finnes på det norske markedet, og hun svarte at "ja, foreløpig er det det". Hun gav meg resept på Mirena og jeg hentet den på apoteket. Etter å ha kikket litt her og på Felleskatalogen finner jeg ut at det finnes et alternativ, Jaydess. Denne skal visst inneholde mindre hormoner, og siden jeg ønsker prevensjon med så lite hormoner som mulig (kondom, kobberspiral, ladycomp og pessar er uaktuelt) ønsker jeg nå heller denne. Har ennå ikke satt inn spiralen, men tror dere det finnes noen mulighet for at jeg kan få byttet til Jaydess uten å måtte betale for to spiraler? De er jo ganske dyre.. Og i dette tilfellet har jo legen rett og slett feilinformert meg. Anonymous poster hash: f60d8...3dd
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Skjønner at det lureste sikkert er å ta kontakt med legesenteret, men tenkte kanskje noen har peiling på om dette er et realistisk ønske? TS Anonymous poster hash: f60d8...3dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå