Gå til innhold

Har du noe fra Lelo?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har Lelo Ina. Den er kjempe bra. :)

31dSF8-vLYL.jpg

Endret av Chiyo
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest at flere ikke får fjernkontrollen til å være helt lydløs (altså ikke vibrerende), men jeg skjønner ikke hva de snakker om, for jeg får den til å være stille som en mus! Fjernkontrollen er liten og søt, derfor ikke noe problem å ha den i lommen :)

Spør og graver jeg da, finner så dårlige beskrivelser av disse lekene, så utrolig kjekt å kunne spørre folk som har dem! :)

Betyr det at du kan regulere eller slå av vibrasjonen i fjernkontrollen?

Anonymous poster hash: f51b3...8bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Lelo Ina. Den er kjempe bra. :)

Å har du! :) spør skamløst videre her jeg :fnise:

Du blir ikke klemt flat av den klitorisdelen...? Sett en del reviews der folk synes den blir alt for hard. Så ikke turt å tenke så mye på Ina, selv om en rabbit-variant frister. Mona skal visst være ca samme vibratoren, bare uten den "utstikkeren", men nå fikk du meg i tvil gitt....

AnonymBruker
Skrevet

har soroya (som jeg vant her på forumet, hurra!). Liker den godt og kvaliteten virker super :)

Anonymous poster hash: f68ae...47a

Skrevet

Å har du! :) spør skamløst videre her jeg :fnise:

Du blir ikke klemt flat av den klitorisdelen...? Sett en del reviews der folk synes den blir alt for hard. Så ikke turt å tenke så mye på Ina, selv om en rabbit-variant frister. Mona skal visst være ca samme vibratoren, bare uten den "utstikkeren", men nå fikk du meg i tvil gitt....

Jo... den er ganske hard. :P Det er et minus... eller... minus og minus. Man får i alle fall vibrator rett på klitoris området! Jeg tenker at det er noe som kunne forbedres, men det er likevel en bra vibrator.

Ideelt så ville jeg at den skulle vært mer bøyelig og ikke trykket så hard. Men når man har justert det ordentlig så syns jeg at vibratoren funker ganske bra.

Mitt problem er at jeg ville ha noe som stimulerte g-punkt også... men jeg kommer alltid av klitoris simulatoren da. Vurderer å kjøpe noe bare for g-punk fordi jeg har lyst å oppå den type orgasme. Men jeg vet ikke om det går. :( Det er jo noen som ikke får det til.

Skrevet

Spør og graver jeg da, finner så dårlige beskrivelser av disse lekene, så utrolig kjekt å kunne spørre folk som har dem! :)

Betyr det at du kan regulere eller slå av vibrasjonen i fjernkontrollen?

Spør og grav i vei :)

Ja, jeg har i hvertfall klart å velge begge deler; både med og uten vibrasjon. Det eneste som er litt dumt med å bruke den (uten vibrasjon) ute på en restaurant/kino/etc, er at personen som sitter med fjernkontrollen ikke vet hvilket tempo egget som er inni dama har. Men av egen erfaring, så kan det jo være litt gøy også :fnise:

Skrevet

Jasså? :fnise:

Når skal jeg hente deg?
AnonymBruker
Skrevet

Jo... den er ganske hard. :P Det er et minus... eller... minus og minus. Man får i alle fall vibrator rett på klitoris området! Jeg tenker at det er noe som kunne forbedres, men det er likevel en bra vibrator.

Ideelt så ville jeg at den skulle vært mer bøyelig og ikke trykket så hard. Men når man har justert det ordentlig så syns jeg at vibratoren funker ganske bra.

Mitt problem er at jeg ville ha noe som stimulerte g-punkt også... men jeg kommer alltid av klitoris simulatoren da. Vurderer å kjøpe noe bare for g-punk fordi jeg har lyst å oppå den type orgasme. Men jeg vet ikke om det går. :( Det er jo noen som ikke får det til.

Prøv å kun ha på vibratoren som er inni deg og ikke den lille, jeg får innvendig orgasme på den måten

Anonymous poster hash: b9f57...ff7

• Liker 1
Skrevet

Når skal jeg hente deg?

Anytime :danse:

Skrevet

Anytime :danse:

Supert, da henter jeg deg snart :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd disse vagina kulene?

Anonymous poster hash: 04a09...ed1
Skrevet

Whaaaaat... Ganske uskyldig det, da.

Helt uskyldig denne da, men deilig for deg ;)

Skrevet

Helt uskyldig denne da, men deilig for deg ;)

Mhm, akkurat :fnise:

Gjest HomerS
Skrevet

Det meste fra Lelo bygger jeg i Lego

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt g-punktvibratoren til lelo. Gidder ikke å søke opp navnet. Virker veldig bra! Fornøyd :)

Anonymous poster hash: 8db22...560

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg har denne, og er veldig fornøyd. Artig å bruke hvis man er ute på date, for eksempel :fnise:

Vi bruker denne mye sammen. Gøy for begge. Ingenting er som å motta en bj og styre denne med fjernkontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...