Gå til innhold

Har du noe fra Lelo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere av tingene deres som frister veldig, men så var det prisen da... Er de verdt pengene sine?

Trenger noe nytt leketøy, og sett på Lelo Mona, Nea og Soraya f.eks. Soraya høres himmelsk ut, men noen nettkommentarer om gullbelegg som slipper og vanskelig å vaske?

Lelo Mona - http://shop.erotikknett.no/Vibrator/LELO/Mona-2-purple

Lelo Nea - http://www.kondomeriet.no/produkt/lelo-nea-klitorisvibrator/21954720

Lelo Soraya - http://www.kondomeriet.no/produkt/lelo-soraya-rabbitvibrator/23673775

Evt tips om andre kvalitetsprodukter tas også imot med takk :) har noen tusenlapper å svi av på oppdatering av leketøyskuffen, så pris ingen hindring

Anonymous poster hash: f51b3...8bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lelo ina 2 , veldig fornøyd :-P tipper prisen i Norge er 15-1600 kr

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd me Lelo Nea.

Anonymous poster hash: 04a09...ed1
Skrevet

Jeg har hatt lelo nea, var veldig fornøyd med den :danse:

Skrevet

Jeg har denne, og er veldig fornøyd. Artig å bruke hvis man er ute på date, for eksempel :fnise:

Skrevet

Jeg har denne, og er veldig fornøyd. Artig å bruke hvis man er ute på date, for eksempel :fnise:

:O Frekke jente!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg har Lelo Nea. Fantastisk!! Har hatt den i 4 år med hyppig bruk :P

Skrevet

:O Frekke jente!

Whaaaaat... Ganske uskyldig det, da.

Skrevet

Whaaaaat... Ganske uskyldig det, da.

veldig deilig å tenke på i hvert fall :)

Skrevet

veldig deilig å tenke på i hvert fall :)

Absolutt. Ikke så verst å ha opplevd det heller, selv om middagene pleiere å bli en anelse kortvarige :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Lelo Chippendales og er meget fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for innspill :) dere som har nea - hvordan funker det med plasseringen av knappene? Blir ikke de på undersiden liksom? Må en løfte den opp for å få bytta program...?

Skrevet

Absolutt. Ikke så verst å ha opplevd det heller, selv om middagene pleiere å bli en anelse kortvarige :laugh:

Date? :-D

AnonymBruker
Skrevet

Spennende ;) har den også på ønskelista - men lurer på, hvordan funker den på date? For det er vel vibrering i selve kontrollen også? Høres genialt ut i senga, med vibrator til både inni og utenpå, men ble veldig i tvil fordi jeg gjerne ville kunne bruke den ute også. Er kontrollen diskret nok til å ha i ei lomme eller noe?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Lelo Chippendales og er meget fornøyd :)

Kan jeg spørre hvordan denne funker? Er den til utvortes eller innvortes bruk liksom...?

AnonymBruker
Skrevet

Eg har Lelo Nea. Fantastisk!! Har hatt den i 4 år med hyppig bruk :P

Jeg spør og spør jeg da... :) synes den ser passe nett og søt ut, men veldig i tvil om hvordan den funker i bruk med knappene - blir ikke de på undersiden?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg spør og spør jeg da... :) synes den ser passe nett og søt ut, men veldig i tvil om hvordan den funker i bruk med knappene - blir ikke de på undersiden?

Anonymous poster hash: f51b3...8bb [/acronym

Eg holder den i handa (sjølvsagt). Knappene er på undersida og eg brukar tommelen. To knappar; ein for på og ein for av. Ligg veldig godt i handa!

AnonymBruker
Skrevet

Eg holder den i handa (sjølvsagt). Knappene er på undersida og eg brukar tommelen. To knappar; ein for på og ein for av. Ligg veldig godt i handa!

Tusen takk for svar :) ah, ja da ser jeg det for meg ja. Fjerna tvilen min nå :)

Skrevet

Date? :-D

Jasså? :fnise:

Skrevet

Spennende ;) har den også på ønskelista - men lurer på, hvordan funker den på date? For det er vel vibrering i selve kontrollen også? Høres genialt ut i senga, med vibrator til både inni og utenpå, men ble veldig i tvil fordi jeg gjerne ville kunne bruke den ute også. Er kontrollen diskret nok til å ha i ei lomme eller noe?

Jeg har lest at flere ikke får fjernkontrollen til å være helt lydløs (altså ikke vibrerende), men jeg skjønner ikke hva de snakker om, for jeg får den til å være stille som en mus! Fjernkontrollen er liten og søt, derfor ikke noe problem å ha den i lommen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...