Gå til innhold

Areola som vokser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har pupper som endrer seg veldig i størrelse om jeg pleier å trene eller ikke. Fettet mitt legger seg på puppene først og er det første som som forsvinner når jeg trener også.

Jeg gikk fra F cup til C-cup, og når jeg hadde C-cup så var tenkte jeg ikke over eller var plaget over areolaomårdet. , men nå trener jeg ikke, og puppene har gått opp i E-cup igjen men jeg blir så disgusted over areolaområdet mitt! Det har blitt så svært, kjennes nesten ut som en liten "pupp" utenpå puppen på en måte. Er det pga at jeg har lagt på meg fettet der eller er det andre årsaker? Når niplene blir stiv krymper området til en str på en fem-kroning, men når de er "varm" er areola rundt 5,5 cm :(

Mister helt selvtilliten når jeg er med kjæresten min, vil ikke at han skal se puppene mine når de er "varm".. tror dere at området vil bli mindre igjen om jeg går ned i fettprosent? Klarer ikke forestille meg at jeg forsatt har den "dobbelpupp" effekten når puppene er mindre..



Anonymous poster hash: 33531...b9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt være at dette med areola-størrelse er hormonelt, men da jeg "plutselig" la på meg ti kg vokste areolaene mine også(sammen med bryststørrelsen, ca. 1-1,5 strl). Skal sies at de var veldig små fra før av og er fremdeles "små" i forhold til hva man kan se hos andre, men etter at jeg gikk ned de ti kiloene igjen har størrelsen ikke forandret seg. Jeg tror at vektoppgang kan være en hovedårsak, det er hvert fall det jeg har erfart. Så da bør man vel kanskje være litt forsiktig med å gå opp i vekt unødvendig, hvis man ønsker å opprettholde puppenes utseende.



Anonymous poster hash: 18a37...9a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være at dette med areola-størrelse er hormonelt, men da jeg "plutselig" la på meg ti kg vokste areolaene mine også(sammen med bryststørrelsen, ca. 1-1,5 strl). Skal sies at de var veldig små fra før av og er fremdeles "små" i forhold til hva man kan se hos andre, men etter at jeg gikk ned de ti kiloene igjen har størrelsen ikke forandret seg. Jeg tror at vektoppgang kan være en hovedårsak, det er hvert fall det jeg har erfart. Så da bør man vel kanskje være litt forsiktig med å gå opp i vekt unødvendig, hvis man ønsker å opprettholde puppenes utseende.

Anonymous poster hash: 18a37...9a6

Wææ.. får håpe at det bare er huden som strekker seg pga fettet, og at det vil trekke seg tilbake.. Ser ikke fint ut med de som reduserer areola kirurgisk. Blir så stygge arr. Jeg får heller tape isbiter på innsiden av bh'en så holder niplene seg små. Syns jeg hadde stort areola område sist jeg hadde store pupper og. Så håper at det kommer seg med å komme seg i trening igjen.

Jeg går ikke opp i vekt heller, men det blir mer fett når jeg ikke trener styrke lenger. Vekten er den samme om jeg trener styrke og går inn flere cm eller om jeg ikke trener (og får mer fett). Så det er ikke snakk om noe vektøkting i den forstand.

Anonymous poster hash: 33531...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For almost most women the areolas will also shrink in size with the reduction of fat in the breast tissues. There will be a rare case where areolas will not get smaller at the same rate as the breasts. I am sure that it also get smaller, but I don't know at what rate because each and every women respond to weight loss differently.

Yes, the areolas will get smaller with the reduction of fat, but it will not get smaller at the same rate as the breast. "

litt betryggende :)



Anonymous poster hash: 33531...b9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...