Gå til innhold

Tunge pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en helt normalt slank bygget jente på 21 år.
Den eneste tingen som kanskje skiller meg fra folk flest er at jeg har unormalt store pupper. De henger merkelig nok ikke så kan nesten se ut som silikon(med bittelitt heng) da de i tillegg er svææere. altså, et lite luksusproblem.

Dette høres kanskje ikke ut som et problem for noen, men problemet ligger i at når man har Cup size 70 I, og må handle spesial BHer med ekstra støtte, så blir det litt problematisk. Ikke bare pga at man sjeldent finner noen butikker med I, men også dersom jeg får trykket puppene ned i en for liten Bh med for stor omkrets, så kan jeg komme hjem med blødende gnagsår på skuldrene pga puppene er ekstremt tunge!

Har sett mye på videoer og intervjuer med folk som har tatt brystreduksjon i utlandet, og har hørt at det er mye verre og ta brystreduksjon enn forstørrelse. En venninne fikk nærmest ekstra pupper under arret da hun tok løft og reduksjon, og det var ikke veldig fint. Jeg vil jo gjerne beholde fasongen min, men orker ikke å ha dem så himmla tunge!!
Dette problemet kommer opp hver sommer da jeg må gå i bikini, og de fleste bikinistroppene gir meg de verste gnagsårene.


Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?
Noen som har lignende erfaringer? Hva har dere gjort?
Eller er det noen som vet om steder man kan kjøpe bikinier i min størrelse(en smule desperat, minste jeg kan få pushet dem ned i er G/H og helt i grenseland E/F)

Veldig viktig at det ikke er tynne stropper :)


Anonymous poster hash: de838...8d9



Anonymous poster hash: de838...8d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner problemet ditt veldig godt. Sjekk ut www.bravissimo.com, der har de god kvalitet og stort utvalg. Helst burde du ha tatt deg en tur til London for å virkelig prøve bh-ene og finne ut hva som passer for deg, du får veldig god hjelp der. Det vil du ikke angre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på bravissimo.com eller figleaves.com om du er sikker på størrelsen din, mye fint der for de med god størrelse på brystene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i et intervju med Mia Gundersen i et blad at hun brukte en sånn spesial tape for å holde de oppe og unngå gnagsår vet ikke hvor det kan kjøpes da men.

Også sto det at hun brukte håndballklister når hun gikk med utringa kjoler hehe..

Vet forresten også om folk som har fått reduksjon på offentlig sykehus pga helseplager. Og de fikk ikke rar fasong :-)

Anonymous poster hash: 9bf66...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos fastlegen din? Du kan være kandidat for dekket brystreduksjon :) Har selv tatt reduksjon+løft+innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brastop.com
Bravissimo.com

www.belle-lingerie.co.uk/

Alle disse har jeg handlet hos OFTE ( bitte liten bh fetish..)

Har store bryster selv og synes Curvy Kate bh'ene er utrolig gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en prat med fastlegen, du kan nok absolutt være kandidat til å få brystreduksjon dekket.

Ellers støtter jeg tipset om å dra på bh-shopping i london, evt bestille fra nettbutikkene som er nevnt her. De har alle godt utvalg også i kombinasjonen smal omkrets/stor cup, har samme problemet :) handla fra bravissimo og figleaves. Bh'ene er også mye rimeligere, ca halve prisen enn hva samme modellene koster i norsk butikk, så sparer også mye penger selv om det blir frakt/tollbehandling.



Anonymous poster hash: 47936...697
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brastop.com

Bravissimo.com

www.belle-lingerie.co.uk/

Alle disse har jeg handlet hos OFTE ( bitte liten bh fetish..)

Har store bryster selv og synes Curvy Kate bh'ene er utrolig gode

Vet du hva som tilsvarer str 80 i omkrets? 30 tommer?

Fine bikinier :)

Anonymous poster hash: 9387a...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change selger noen fine bikinier innimellom som kan falle i smak. De har litt for voksen stil for meg som regel, men har funnet noen gode :) Mener de går helt opp i J-kopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change selger noen fine bikinier innimellom som kan falle i smak. De har litt for voksen stil for meg som regel, men har funnet noen gode :) Mener de går helt opp i J-kopp.

Change sine er pene, men de gir lite hold. Ville ikke ha anbefalt dem med unntak til spesielle anledninger (hvor BH'en skal kjapt av...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg lurer på om du kanskje er smalere rundt brystkassen enn du tror...

Tenker på det du sier om gnagsår og vondt i skuldrene pga. at det er skuldrene som bærer vekten av puppene i BH'en.

Vekten skal egentlig bæres av båndet rundt brystkassen. Når omkretsen er for stor så blir det desverre slik at det er skuldrene som får lide for vekten :(

Men, det er nå en sak for seg akkurat nå.

Jeg støtter dem som har sagt du bør ta en tur til fastlegen og bli vurdert for offentlig dekket reduksjon.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.85b.org/bra_conv.php

Ca 36 i bånd rundt = 80 cm i Norge

Den bruker jeg .

Bruker selv 85 H som er 38 G i England (UK)

Takk for svar! Skal bestille bikini derfra :)

Anonymous poster hash: 9387a...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!
Tusen takk for så mange gode svar! :)

Jeg kjøper mer eller mindre alle BHene mine fra Change, og som Allegro sier, så er det lite hold. Men der blir jeg i alle fall målt opp og de har store nok BHer, selv om de sjeldent har mye nytt og spennende.
Brukte 65 i omkrets før, men jeg følte at det strammet så utrolig mye at det ble alt for ubehagelig, og selv om jeg har gått opp til 70, så er jeg helt rød hele veien i området hvor "båndet rundt brystkassen" har vært.

Tror som dere at jeg er en kandidat for reduksjon, men dette høres så skummelt ut! Har hørt legene snakke om at dette er mye vanskeligere å få til bra enn forstørrelse eller løft. Er det noen som har erfaringer med dette? Er ganske redd for å komme ut med helt deformerte pupper.. :bond::sjenert:
Generelt litt redd for sykehus og å endre for mye på kroppen..! :)

Er det trygt å gjøre det offentlig i så fall? Er det ikke bedre å gjøre det hos en spesialist i så fall?


C



Anonymous poster hash: de838...8d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde J størrelse og reduserte til DD.Men nå har både jeg og brystene vokst.

Selve operasjonen er ikke noe å grue seg for,jeg hadde så og si nesten ikke noen smerter etterpå.

Uvant med slike struttendes stramme pupper,men utrolig deilig å bli kvitt vekta.Samt å kunne bruke noe annet enn bestemorbh'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...