Gå til innhold

Teres Oslo (Colosseum klinikken)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring fra dette stedet?:) tar gjerne imot noen!!

Anonymous poster hash: 8cb18...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hva er det du lurer på?



Anonymous poster hash: 6f903...48b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men kanskje du burde fortelle hva du skal gjøre? Det er forskjellige leger og sykepleiere der. Jeg var ikke fornøyd med første gangen, så det måtte gjøres på nytt til 80% av prisen, synes det var sleipt.

Dessuten ble jeg første gang møtt av en lege som ikke tok meg på alvor, bare tullet det vekk og sa han ikke gadd å gjøre det (med andre ord selvfølgelig), så hvis det er operasjon, anbefaler jeg fornebuklinikken, de virket veldig seriøse der. Bare ikke forsov deg til operasjon som jeg gjorde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en plastisk operasjon ved Colosseum og var fornøyd hele veien. :)



Anonymous poster hash: 9663f...1ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men kanskje du burde fortelle hva du skal gjøre? Det er forskjellige leger og sykepleiere der. Jeg var ikke fornøyd med første gangen, så det måtte gjøres på nytt til 80% av prisen, synes det var sleipt.

Dessuten ble jeg første gang møtt av en lege som ikke tok meg på alvor, bare tullet det vekk og sa han ikke gadd å gjøre det (med andre ord selvfølgelig), så hvis det er operasjon, anbefaler jeg fornebuklinikken, de virket veldig seriøse der. Bare ikke forsov deg til operasjon som jeg gjorde ;)

det er en brystoperasjon ja. Har vært hos en Dr. H.E.Roald!!

Anonymous poster hash: 8cb18...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...